@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
RIP Swefilmer
Hej 31 jul, 2015 20:17 |
|
Borttagen
|
jag såg ant-man idag. den var riktigt bra faktiskt, tyckte om den mer än jag trodde att jag skulle göra! men hade iofs väldigt låga förväntningar. den var bättre än age of ultron hahah x). efter detta känns det som att civil war kommer bra... men vem vet.
31 jul, 2015 20:38 |
|
Kim Potter
Elev |
31 jul, 2015 20:40 |
|
Borttagen
|
31 jul, 2015 21:05 |
|
Borttagen
|
Min brorsa och hans flickvän har gjort cheesecake med blåbär, lyxigt, lyxigt.
31 jul, 2015 22:21 |
|
Frivolt
Elev |
Hittade just precis en random låt på spotify som låter PRECIS som One Directions låt Still the one i början :O Eller jag tycker iaf det!! Alltså....DET ÄR SÅ LIKT ;O
Även refrängen tycker jag mig känna igen från den låten O_o (I den randoma låten sjunger de om Emma Watson btw xD ) 31 jul, 2015 22:53 |
|
Elma00
Elev |
31 jul, 2015 23:12 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag började min jobbdag i juli och slutade i augusti!
Det är Augusti 31 jul, 2015 23:42 |
|
Frivolt
Elev |
31 jul, 2015 23:43 |
|
Borttagen
|
Häromkvällen satt jag med mina kollektivkompisar, de pratade jättelänge om BILMOTORER. Jag höll på att torka ut av uttråkning. Hur kan man prata så länge om något så extrem ointressant??? Då är t o m sport ett roligare samtalsämne (fast inte mycket, jag är totalt ointresserad av det också)
Fast visserligen satt jag och min klasskompis på ett café flera timmar förra veckan och pratade nästan bara om sjukhusadministration och det var så trevligt att jag hade kunnat sitta där hela natten... haha. 31 jul, 2015 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen