Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20942 20943 20944 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


RIP Swefilmer

Hej

31 jul, 2015 20:17

Borttagen

Avatar


jag såg ant-man idag. den var riktigt bra faktiskt, tyckte om den mer än jag trodde att jag skulle göra! men hade iofs väldigt låga förväntningar. den var bättre än age of ultron hahah x). efter detta känns det som att civil war kommer bra... men vem vet.

31 jul, 2015 20:38

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
RIP Swefilmer

R.I.P xc

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

31 jul, 2015 20:40

Borttagen

Avatar


http://ask.fm/missnerd_

fråga mig något kanske snälla? (pretty please jag har jättetråkigt :c)

31 jul, 2015 21:05

Borttagen

Avatar


Min brorsa och hans flickvän har gjort cheesecake med blåbär, lyxigt, lyxigt.

31 jul, 2015 22:21

Frivolt
Elev

Avatar


Hittade just precis en random låt på spotify som låter PRECIS som One Directions låt Still the one i början :O Eller jag tycker iaf det!! Alltså....DET ÄR SÅ LIKT ;O

Även refrängen tycker jag mig känna igen från den låten O_o


(I den randoma låten sjunger de om Emma Watson btw xD )

31 jul, 2015 22:53

Elma00
Elev

Avatar


Är det möjligt att sakna någon som dog före en föddes

because I really miss Freddie Mercury

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Ftumblr_m6ozw26eZQ1rysfeao1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2Fc5c3b8f2acb55bb98ae5a32ef2043ab8%2Ftumblr_nc5ejdKuBL1t971s5o1_500.gif

31 jul, 2015 23:12

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag började min jobbdag i juli och slutade i augusti!

Det är Augusti

31 jul, 2015 23:42

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:


Det är Augusti



Inte än! inte här iaf!! en kvart kvar av juli ;O

31 jul, 2015 23:43

Borttagen

Avatar


Häromkvällen satt jag med mina kollektivkompisar, de pratade jättelänge om BILMOTORER. Jag höll på att torka ut av uttråkning. Hur kan man prata så länge om något så extrem ointressant??? Då är t o m sport ett roligare samtalsämne (fast inte mycket, jag är totalt ointresserad av det också)

Fast visserligen satt jag och min klasskompis på ett café flera timmar förra veckan och pratade nästan bara om sjukhusadministration och det var så trevligt att jag hade kunnat sitta där hela natten... haha.

31 jul, 2015 23:46

1 2 3 ... 20942 20943 20944 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.