@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Om du använder argumentet att du är trevlig att handla med! Jo jag skulle vilja sänka priset till ca 75g för att jag är trevlig att handla med
7 apr, 2017 21:26 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Om du använder argumentet att du är trevlig att handla med! Jo jag skulle vilja sänka priset till ca 75g för att jag är trevlig att handla med Har bara en just nu, men du får alla jag hittar. Men okej. 75 g så du har råd ifall jag får en till. Ska jag lägga upp nu? Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 apr, 2017 21:27 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Om du använder argumentet att du är trevlig att handla med! Jo jag skulle vilja sänka priset till ca 75g för att jag är trevlig att handla med Har bara en just nu, men du får alla jag hittar. Men okej. 75 g så du har råd ifall jag får en till. Ska jag lägga upp nu? Jajemen!
7 apr, 2017 21:42 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Om du använder argumentet att du är trevlig att handla med! Jo jag skulle vilja sänka priset till ca 75g för att jag är trevlig att handla med Har bara en just nu, men du får alla jag hittar. Men okej. 75 g så du har råd ifall jag får en till. Ska jag lägga upp nu? Jajemen! Ute! Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 apr, 2017 21:47 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Arivle: Skrivet av Tonks/Luna: Om du använder argumentet att du är trevlig att handla med! Jo jag skulle vilja sänka priset till ca 75g för att jag är trevlig att handla med Har bara en just nu, men du får alla jag hittar. Men okej. 75 g så du har råd ifall jag får en till. Ska jag lägga upp nu? Jajemen! Ute! Köpt! Tack för en lyckad affär!
7 apr, 2017 21:48 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Sprout: Skrivet av Borttagen: Någon som säljer en kvast billigt? Kan tänka mig att sälja en Nimbus 2000. Vad vill du ha för den? jag har bara 90 G så något under det gärna? Något mellan 70 och 80g? Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 8 apr, 2017 11:57 |
|
Borttagen
|
8 apr, 2017 12:02 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Evig snö 200? Varför stava rätt när man kan stava fel? 8 apr, 2017 21:17 |
|
Emily Weasley
Elev |
8 apr, 2017 22:41 |
|
Emily Weasley
Elev |
Skrivet av Emmi: Visst. Ska jag läägga ut nu? Ja, det funkar.
8 apr, 2017 22:42 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen