@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag! För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)? För då har jag en 2016! Vad kostarr den? 100g? får jag köpa? Yas. Lägga upp nu? Om du kan Ute! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 apr, 2017 15:12 |
|
Borttagen
|
Någon som säljer en kvast billigt?
5 apr, 2017 20:17 |
|
Matilda_J
Elev |
är det någon som har drakgodis elller en pygmépuff?
5 apr, 2017 22:57 |
|
Sprout
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som säljer en kvast billigt? Kan tänka mig att sälja en Nimbus 2000. Vad vill du ha för den? Våga stå upp för den du är! Varje individ har sin egna personlighet som gör just den speciell. Alla är unika på sitt sätt. Även du! 7 apr, 2017 16:47 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Arivle, ska du ha en Bengt?
Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 apr, 2017 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sprout: Skrivet av Borttagen: Någon som säljer en kvast billigt? Kan tänka mig att sälja en Nimbus 2000. Vad vill du ha för den? jag har bara 90 G så något under det gärna? 7 apr, 2017 21:03 |
|
Arivle
Elev |
7 apr, 2017 21:08 |
|
Tonks/Luna
Elev |
100 g nu? Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 apr, 2017 21:22 |
|
Arivle
Elev |
7 apr, 2017 21:22 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Om du använder argumentet att du är trevlig att handla med! Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 apr, 2017 21:24 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen