Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: I dunno.. Skrivet av Tuggrus: So.. I texted this guy in my grade.. and I just wrote like "Du är söt *blushing smiley som inte finns på mugglis I hate you mugglis-smileysar*".. And I wrote that on 14/2.. The day after he responded with "Eller creepy.. detsamma" and I died, because he thought that I was cute, right? Then we talked and.. yeah.. he asked me if I was searching for a boyfriend and I was like "Uhm.. Maybe oh my freaking god that is so awesome omg alltså grattis typ why?^^
18 feb, 2013 18:45 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Asså.. Venne om han och jag skulle passa bra ihop och sogdjsgs blööSkrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: I dunno.. Skrivet av Tuggrus: So.. I texted this guy in my grade.. and I just wrote like "Du är söt *blushing smiley som inte finns på mugglis I hate you mugglis-smileysar*".. And I wrote that on 14/2.. The day after he responded with "Eller creepy.. detsamma" and I died, because he thought that I was cute, right? Then we talked and.. yeah.. he asked me if I was searching for a boyfriend and I was like "Uhm.. Maybe oh my freaking god that is so awesome omg alltså grattis typ why?^^ MUMS! 18 feb, 2013 18:50 |
|
LunaLovegood1
Elev |
18 feb, 2013 18:52 |
|
Tuggrus
Elev |
LunaLovegood1: Ja men still.. och jag messade honom i förrgår och han har läst men inte svarat :c
MUMS! 18 feb, 2013 18:53 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: LunaLovegood1: Ja men still.. och jag messade honom i förrgår och han har läst men inte svarat :c Men han är säkert vara upptagen eller nått! Själv har jag inte att ett ord till min crush sen i onsdags och allt känns skumt mellan oss nu
18 feb, 2013 18:55 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Heh.. Maybe.. skulle vilja skriva något till honom men då kanske det låter för tjatigt.. bwaah..Skrivet av Tuggrus: LunaLovegood1: Ja men still.. och jag messade honom i förrgår och han har läst men inte svarat :c Men han är säkert vara upptagen eller nått! Själv har jag inte att ett ord till min crush sen i onsdags och allt känns skumt mellan oss nu MUMS! 18 feb, 2013 18:58 |
|
Borttagen
|
Det är så här att jag gillar en person och jag har sagt detta till denna person. Svaret jag fick var ungefär "Naaw ♥" fast saken är det att vi snackar med varandra varje dag nästan och jag får större och större känslor för personen, MEN den har redan en annan på gång och den gillar mig inte riktigt på det sättet... fast ändå säger den en massa saker som "men du är visst söt ju" och en massa annat som bara ställer till det för mig om vad personen egentligen tycker om mig
Vet någon vad jag ska göra? Kommer det att kunna bli något mellan oss kanske? Eller ska ajg försökage upp...? D: (P.S. Det är lite konstigt då denne personen shippar mig och silvertejp... så jag tror inte denne vill ha mig då xD Eller ajg vet inte, åååh jag blir så förvirrad!! ) 18 feb, 2013 18:58
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-24 kl. 12:04
|
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av LunaLovegood1: Heh.. Maybe.. skulle vilja skriva något till honom men då kanske det låter för tjatigt.. bwaah.. Skrivet av Tuggrus: LunaLovegood1: Ja men still.. och jag messade honom i förrgår och han har läst men inte svarat :c Men han är säkert vara upptagen eller nått! Själv har jag inte att ett ord till min crush sen i onsdags och allt känns skumt mellan oss nu Nejdå, det gör det inte^^( i think)
18 feb, 2013 18:59 |
|
moaskywalkr
Elev |
HALLÅ ALLIHOPA idk om ni bryr er om mitt kärleksliv antagligen inte men alltså
är så sjukt jävla kär i en kille seriöst har aldrig varit såhär kär n å g o n s i n, när det var som värst kunde jag knappt gå till skolan pga var så vimsig och okoncentrerad (+ kunde varken sova eller äta) och alltså han gillar mig också !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! grejen är att vi aldrig snackat pga umgås i olika kretsar och båda är ganska blyga och för mig spelar den lilla detaljen att jag INTE KAN FUCKING ANDAS NÄR HAN ÄR I NÄRHETEN in ganska mycket också men hans kompisar brukar puffa i honom när jag går förbi dom, han kollar på mig i matsalen, typ väntar utanför mina lektioner??? har även hört dem prata om mig (typ "såg du när hon blabla", "titta nu pratar hon", "MEN GÅ FRAM TILL HENNE DÅ" osv) så ja han gillar mig och jag gillar honom men jag vet inte hur fan vi ska få till något av det för alltså jag blir jättestel runt honom, kan verkligen inte få ur mig ljud kan ju tillägga att när jag skulle hem i fredags mötte jag hans kompisgäng i korridoren och han sa "hejdå moa" men jag 1) uppfattade inte att det var han som sa det förrän efteråt och 2) trodde att han syftade på en annan moa i min klass (som jag EFTERÅT kom på inte ens var i skolan den dagen) så jag reagerade inte hahahahahahah skjut mig pls tänker hälsa nästa gång jag ser honom iaf, det här känns liksom så töntigt för vi vet ju att vi gillar varandra =/ ((alltså det märks att jag gillar honom diskretion är inte min grej)) har ju en vecka på mig att bygga upp mod nu, får bara hoppas att han inte glömt mig när vi börjar skolan igen lol 23 feb, 2013 23:03 |
|
Pixie
Elev |
moaskywalkr jaa! jag shippar er!! du kommer våga, bara gör det. tryck ut rösten som en högljudd prutt!
du har inget att förlora han gillar ju dig :***
23 feb, 2013 23:07 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen