Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ge mig laddaren!
det sa jag medans jag brottade ner min stor syster som har gömt min laddare! Elaking! 9 apr, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
''Ställ oss båda på en våg och snart så flyger vi bland stjärnor'' xD
9 apr, 2012 19:56 |
|
Knizzlare
Elev |
13 apr, 2012 22:46 |
|
Lurad
Elev |
Okej, tack ^^
så trevlig jag är C: Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 13 apr, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
"Jajaja... Hejdå!"
14 apr, 2012 10:20 |
|
Whya
Elev |
14 apr, 2012 10:23 |
|
Caius
Elev |
"Jahapp, hejdå."
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 14 apr, 2012 10:57 |
|
Bombarda
Elev |
":"
Kärlek till alla! 14 apr, 2012 11:07 |
|
scarhead
Lärare |
14 apr, 2012 11:11 |
|
Borttagen
|
Panna
14 apr, 2012 11:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen