The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Om man bor i Stuga 7 innebär att man är barn till Apollon! Men vem är din gudomliga förälder???Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta! Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) Jag har glömt alla stugors nummer... Jag tror inte du har missat något förutom att jag och tre till snackar om ett roll. Jag har aldrig rollat någon gång. Men jag hade gärna viljat vara med! Ska jag tagga dig?
6 jan, 2017 16:20 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Om man bor i Stuga 7 innebär att man är barn till Apollon! Men vem är din gudomliga förälder???Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta! Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) Jag har glömt alla stugors nummer... Jag tror inte du har missat något förutom att jag och tre till snackar om ett roll. Jag har aldrig rollat någon gång. Men jag hade gärna viljat vara med! Typ ich Athena. Eller ett fan av Artemis. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 jan, 2017 16:22 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av boknörd_: Ja gör det! Jag har aldrig rollat, men jag tror att det ska gå bra!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Om man bor i Stuga 7 innebär att man är barn till Apollon! Men vem är din gudomliga förälder???Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta! Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) Jag har glömt alla stugors nummer... Jag tror inte du har missat något förutom att jag och tre till snackar om ett roll. Jag har aldrig rollat någon gång. Men jag hade gärna viljat vara med! Ska jag tagga dig? 6 jan, 2017 16:23 |
|
boknörd_
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av boknörd_: Ja gör det! Jag har aldrig rollat, men jag tror att det ska gå bra! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Om man bor i Stuga 7 innebär att man är barn till Apollon! Men vem är din gudomliga förälder???Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag har missar 4 SIDOR!!! På grund av att min mamma ville att jag skullr gå ut i skogen! Vad har hänt? kan någon typ sammanfatta! Välkommen Tonks/Luna! Jag är ledare för Stuga 7 (om du undrade) Jag har glömt alla stugors nummer... Jag tror inte du har missat något förutom att jag och tre till snackar om ett roll. Jag har aldrig rollat någon gång. Men jag hade gärna viljat vara med! Ska jag tagga dig? YAYY! tyvärr kan jag inte ändra rubriken D:
6 jan, 2017 16:24 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Idag när jag var i skogen så frågade jag mamma om jag fick döda några monster ifall vi såg några. Men mamma sa att jag absolut inte fick döda något, oavsett vad det var!
6 jan, 2017 17:21 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag när jag var i skogen så frågade jag mamma om jag fick döda några monster ifall vi såg några. Men mamma sa att jag absolut inte fick döda något, oavsett vad det var! Men monster miste man väl döda...O.o
6 jan, 2017 17:24 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men hon är ju dödlig! Dessutom var det dödliga jägare i skogen och jag var jätterädd!Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag när jag var i skogen så frågade jag mamma om jag fick döda några monster ifall vi såg några. Men mamma sa att jag absolut inte fick döda något, oavsett vad det var! Men monster miste man väl döda...O.o 6 jan, 2017 17:25 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men hon är ju dödlig! Dessutom var det dödliga jägare i skogen och jag var jätterädd! Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag när jag var i skogen så frågade jag mamma om jag fick döda några monster ifall vi såg några. Men mamma sa att jag absolut inte fick döda något, oavsett vad det var! Men monster miste man väl döda...O.o Dödliga jägare.....fattar dig..
6 jan, 2017 17:26 |
|
Hayato
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men hon är ju dödlig! Dessutom var det dödliga jägare i skogen och jag var jätterädd! Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag när jag var i skogen så frågade jag mamma om jag fick döda några monster ifall vi såg några. Men mamma sa att jag absolut inte fick döda något, oavsett vad det var! Men monster miste man väl döda...O.o Dödliga jägare.....fattar dig.. Dödliga jägare har ingen aning om VAD dem egentligen skulle döda.. L
6 jan, 2017 17:33 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vi mötte jägaren och först trodde jag att det var Orion! Jag HATAR Orion!!! Men jag hade hoppats på att möta Artemis jägare! Men de vill nog inte ha med en halvblind fegis som mig!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Men hon är ju dödlig! Dessutom var det dödliga jägare i skogen och jag var jätterädd! Skrivet av GinnyHermionePotter: Idag när jag var i skogen så frågade jag mamma om jag fick döda några monster ifall vi såg några. Men mamma sa att jag absolut inte fick döda något, oavsett vad det var! Men monster miste man väl döda...O.o Dödliga jägare.....fattar dig.. 6 jan, 2017 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen