ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Testralis
Elev |
Jag tar av mig lurarna.
"Det var bra!", säger jag och ler mot Pling. "Men vad tusan är det där för nåt?", jag pekar på iPoden. Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
18 nov, 2013 20:13 |
|
Borttagen
|
Jag ler mot Cornelia.
- Bra va?? - Det är hörlurar! 18 nov, 2013 20:14 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt.
(Kim Potter?) 18 nov, 2013 20:16 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt. (Kim Potter?) (Yes?)
18 nov, 2013 20:17 |
|
Borttagen
|
Jag såg ut över borden, men man kunde inte se någon, alla ugglorna gjorde det omöjligt. Jag började gå längst bordet letandes efter Pling och Cornelia.
18 nov, 2013 20:18 |
|
Testralis
Elev |
Jag ser frågande på Pling.
"Det var bra... men, hörlurar?" Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
18 nov, 2013 20:18 |
|
Borttagen
|
- Det är en slags....grejsimojs! flinar jag och sätter på Cornelia hörlurarna igen.
- Lyssna på den här! säger jag och sätter på en låt. 18 nov, 2013 20:21 |
|
Borttagen
|
Där sitter de!
"Hej!", jag går fram till dem och slår mig ner. 18 nov, 2013 20:22 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: Jag tar för mig av en pannkaka, och tänker fortfarande på Ib. jag drömde om henne och galleriet inatt. (Kim Potter?) (Yes?) (Kan du vara med?) 18 nov, 2013 20:23 |
|
Testralis
Elev |
"Jag lyssnar sen", säger jag ursäktande till Pling och tar av mig lurarna. "Gärna under trolldomshistorian", jag flinar.
"Hej Brian!" Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
18 nov, 2013 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen