Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 208 209 210 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det här var första gången jag såg honom bryta ihop fullständigt och visa alla sin känslor genom tårar.
"Det är okej Diego." Mumlade jag.

26 okt, 2013 20:27

Borttagen

Avatar


Jag drog ett djupt andetag

26 okt, 2013 20:28

Borttagen

Avatar


"Släpp ut dina känslor. Det kommer kännas bättre då."

26 okt, 2013 20:30

Borttagen

Avatar


Jag förblev tyst och med dålt ansikte.

26 okt, 2013 20:31

Borttagen

Avatar


Jag kramade honom.

26 okt, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


Något jag inte tyckte om var att prata om mina känslor och jag hade därför aldrig gjort det.

26 okt, 2013 20:34

Borttagen

Avatar


"Du borde prata ut."

26 okt, 2013 20:37

Borttagen

Avatar


Jag tog ett djupt andetag.
"Jag pratar inte om känslor och jag brukar inte visa dom heller."
Mumlade jag.

26 okt, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


"Det är därför du måste visa dem! Öppna dig för mig , jag kan hålla saker hemliga."

26 okt, 2013 22:01

Borttagen

Avatar


Jag tittade upp på henne.

26 okt, 2013 22:03

1 2 3 ... 208 209 210 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.