Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Det här var första gången jag såg honom bryta ihop fullständigt och visa alla sin känslor genom tårar.
"Det är okej Diego." Mumlade jag.
26 okt, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
Jag drog ett djupt andetag
26 okt, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
"Släpp ut dina känslor. Det kommer kännas bättre då."
26 okt, 2013 20:30
|
|
Borttagen
|
Jag förblev tyst och med dålt ansikte.
26 okt, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
Något jag inte tyckte om var att prata om mina känslor och jag hade därför aldrig gjort det.
26 okt, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
26 okt, 2013 20:37
|
|
Borttagen
|
Jag tog ett djupt andetag.
"Jag pratar inte om känslor och jag brukar inte visa dom heller."
Mumlade jag.
26 okt, 2013 22:00
|
|
Borttagen
|
"Det är därför du måste visa dem! Öppna dig för mig , jag kan hålla saker hemliga."
26 okt, 2013 22:01
|
|
Borttagen
|
Jag tittade upp på henne.
26 okt, 2013 22:03
|
Du får inte svara på den här tråden.