Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dagens "antingen-eller" :P

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

1 2 3 ... 208 209 210 ... 805 806 807
Användare Inlägg
SiriusBlack:)
Elev

Avatar


NYÅR!!!!!!

R.I.P Dobby:(

8 nov, 2012 16:46

-Patronus-
Elev

Avatar


Nyår!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fc97ac398778f2a02c01550f8e8fddce9%2Ftumblr_mshg8o8Lef1s7jjjzo3_500.gif

8 nov, 2012 17:24

Borttagen

Avatar


halloween tror jag, så roligt att klä ut sig osv som man annars inte brukar göra ^^ gör aldrig nåt speciellt på nyår iaf.

8 nov, 2012 17:41

Disenchanted
Elev

Avatar


Halloween!
får sån ångest när det är nyår!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Fe723b0a5ec22eba3f161aeea549aad95%2Ftumblr_ng45tdIWaZ1u56s6eo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F7824858a5e88e5bddbdfd177fc8b34a8%2Ftumblr_mnclrrQQZ31r0b9z9o3_500.gif

8 nov, 2012 19:38

Dream
Elev

Avatar


Halloween eller Nyår?

Ingen av dessa högtider är min favorit, sanningen är att jag tycker inte om någon av dem särskilt mycket (don't hate me please :3). Halloween hade säkert varit mycket roligare om jag kom ihåg att klä ut mig och om mina Halloween- planer inte alltid skulle bli förstörda i slutändan. Jag vill vara med om en drömlik Halloween, men ännu har det bara blivit medelmåtta, jag är nog inte i mitt esse just på Halloween D: Och nu till nyår, jag tycker faktiskt att nyår är överskattat på ett sätt. Men det jag kan gilla med nyår är att hoppas på att det nya året ska bli bättre, att ha nyårslöften. Som sagt ingen av dessa högtider tilltalar mig särskilt mycket, men det måste ändå bli nyår då jag tycker om tanken av att ett nytt år är här med nya upplevelser och förhoppningar. Dock vill jag inte att tiden ska gå, allt går för snabbt och det påminns jag om när jag tänker på nyår vilket kan göra mig nedstämd. För att klara upp det hela väljer jag ändå nyår. :'P

(Ursäkta ett extremt flummigt och osammanhängande inlägg, hoppas min åsikt gick fram i alla fall ;'

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fee9cab6f5e9b5ec7665546f0efa1933d%2Ftumblr_inline_oi71haWEQ21uzopwm_500.gif

8 nov, 2012 20:32

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nyår

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

9 nov, 2012 07:56

Borttagen

Avatar


Båda högtiderna har just sin charm. Men jag tar nyår eftersom att Halloween aldrig är något jag tänker på eller minns.

9 nov, 2012 08:04

Ladusvalan
Elev

Avatar


Jag trodde faktiskt att Halloween skulle vinna. Jag vet inte varför jag trodde det egentligen ... Men jag brukar ha fel (visar det sig). Jag tänker iaf välja nyår, eftersom Halloween aldrig varit min grej. Jag har aldrig gått "bus eller godis" och jag har aldrig gillat när andra gjort det (eftersom jag tycker att det är ett ganska osympatiskt påhitt).

Hur som helst har jag inget emot att andra klär ut sig och äter godis på Halloween, men jag föredrar helt klart nyår. Jag har aldrig behövt "flanera" med fyllon heller, utan har för det mesta haft riktigt stillsamma men mysiga nyårsfiranden tillsammans med släkt, vänner och familj.

Resultat i frågan "Halloween eller nyår": 22-9 till nyår!

OBS! Ny fråga i första inlägget!

9 nov, 2012 08:21

MizzNina
Elev

Avatar


Gult är ju visserligen en bra mycket snyggare färg än rött.

Men röda hus med Vita knutar är ju del av det svenska arvet. så jag säger röda hus.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

9 nov, 2012 08:27

Borttagen

Avatar


Röda hus! Hatar gult...det är en sån skrikig färg.
_____________________________________________
Pigfarts is real!

9 nov, 2012 08:48

1 2 3 ... 208 209 210 ... 805 806 807

Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P

Du får inte svara på den här tråden.