@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna.Lovegood
Elev |
Imorgon kommer bli en bra dag!
Först ska jag på Universeum med mamma, min lillebror, en kompis till mig och hans familj. Jag har inte träffat dem på ganska länge. (Sist jag träffade min kompis var nog på nyår, och hans familj träffade jag på påsklovet.) Och sen ska jag till en vägkyrka för att min crush är guide där under sommaren och har pratat jättelänge om att jag måste komma dit och för att vi rent allmänt inte har träffats sen skolavslutningen, och sen ska jag hem till henne och sova över! 22 jul, 2015 22:35 |
|
Frivolt
Elev |
Ska nog skriva på min Larry-fic sen!
Men behöver lite hjälp (spoilers duuh) Spoiler: Tryck här för att visa! 22 jul, 2015 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag lyssnar på en kriminalroman som ljudbok just nu och häromkvällen var det jätteläskigt för en mördare hade brutit sig in i ett tilltänkt offers hus och gick runt och letade medan offret försökte gömma sig. Sen kom polisen och räddade offret och jag tänkte att vad skönt, det passar bra att sluta lyssna här när jag vet att allt gick väl
Men igår kväll jag lyssnade igen så visar det sig att polisen klantade till det så offret blev mördad ändå x( Varför lyssnar jag på sånt elände... 22 jul, 2015 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag lyssnar på en kriminalroman som ljudbok just nu och häromkvällen var det jätteläskigt för en mördare hade brutit sig in i ett tilltänkt offers hus och gick runt och letade medan offret försökte gömma sig. Sen kom polisen och räddade offret och jag tänkte att vad skönt, det passar bra att sluta lyssna här när jag vet att allt gick väl Men igår kväll jag lyssnade igen så visar det sig att polisen klantade till det så offret blev mördad ändå x( Varför lyssnar jag på sånt elände... Är det stalker???? Efter den boken lovade jag mig själv att aldrig flytta till en villa utan vettigt larmsystem.. 22 jul, 2015 22:55 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Jag fortsätter logga in här fast jag vet att det bara laggar för jag har så dåligt internet här..
22 jul, 2015 22:56 |
|
Luna Chang
Elev |
Kan någon skicka lite bilder till mig?
De kan vara på vad som helst, gärna någon bild på en människa (helst inte en jättekänd en), en bild på en plats och typ något föremål också! Hej 23 jul, 2015 00:34 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Kan någon skicka lite bilder till mig? De kan vara på vad som helst, gärna någon bild på en människa (helst inte en jättekänd en), en bild på en plats och typ något föremål också! vet inte hur man infogar bilder xD 23 jul, 2015 00:48 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Luna Chang: Kan någon skicka lite bilder till mig? De kan vara på vad som helst, gärna någon bild på en människa (helst inte en jättekänd en), en bild på en plats och typ något föremål också! vet inte hur man infogar bilder xD Du kopierar bildwebbadressen och klickar sen till höger om svarsrutan, under alla smileys och sånt, där det står bil, infogar länken där och trycker ok Hej 23 jul, 2015 01:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Ska nog skriva på min Larry-fic sen! Men behöver lite hjälp (spoilers duuh) Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Är det något man kanske skulle kunna få läsa? :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 jul, 2015 01:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Ska nog skriva på min Larry-fic sen! Men behöver lite hjälp (spoilers duuh) Spoiler: Tryck här för att visa! Spoiler: Tryck här för att visa! Är det något man kanske skulle kunna få läsa? :3 Spoiler: Tryck här för att visa! Ja, om du vill x) Ska jag lägga ut den på mugglis eller ska jag skicka via uggla? xD 23 jul, 2015 01:26 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen