Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20893 20894 20895 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Luna.Lovegood
Elev

Avatar


Imorgon kommer bli en bra dag!
Först ska jag på Universeum med mamma, min lillebror, en kompis till mig och hans familj. Jag har inte träffat dem på ganska länge. (Sist jag träffade min kompis var nog på nyår, och hans familj träffade jag på påsklovet.) Och sen ska jag till en vägkyrka för att min crush är guide där under sommaren och har pratat jättelänge om att jag måste komma dit och för att vi rent allmänt inte har träffats sen skolavslutningen, och sen ska jag hem till henne och sova över!

22 jul, 2015 22:35

Frivolt
Elev

Avatar


Ska nog skriva på min Larry-fic sen!

Men behöver lite hjälp (spoilers duuh)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Louis ska ta livet av sig! Ska han lyckas, eller alltså att han åker livlös inn på sjukhus men vaknar där? Eller ska Harry rädda honom i sista minuten?

xD

22 jul, 2015 22:36

Borttagen

Avatar


Jag lyssnar på en kriminalroman som ljudbok just nu och häromkvällen var det jätteläskigt för en mördare hade brutit sig in i ett tilltänkt offers hus och gick runt och letade medan offret försökte gömma sig. Sen kom polisen och räddade offret och jag tänkte att vad skönt, det passar bra att sluta lyssna här när jag vet att allt gick väl

Men igår kväll jag lyssnade igen så visar det sig att polisen klantade till det så offret blev mördad ändå x(

Varför lyssnar jag på sånt elände...

22 jul, 2015 22:41

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag lyssnar på en kriminalroman som ljudbok just nu och häromkvällen var det jätteläskigt för en mördare hade brutit sig in i ett tilltänkt offers hus och gick runt och letade medan offret försökte gömma sig. Sen kom polisen och räddade offret och jag tänkte att vad skönt, det passar bra att sluta lyssna här när jag vet att allt gick väl

Men igår kväll jag lyssnade igen så visar det sig att polisen klantade till det så offret blev mördad ändå x(

Varför lyssnar jag på sånt elände...


Är det stalker???? Efter den boken lovade jag mig själv att aldrig flytta till en villa utan vettigt larmsystem..

22 jul, 2015 22:55

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Jag fortsätter logga in här fast jag vet att det bara laggar för jag har så dåligt internet här.. men har inte så mycket annat att göra. Jag ska upp klockan fyra och kan inte sova.

22 jul, 2015 22:56

Luna Chang
Elev

Avatar


Kan någon skicka lite bilder till mig?

De kan vara på vad som helst, gärna någon bild på en människa (helst inte en jättekänd en), en bild på en plats och typ något föremål också!

Hej

23 jul, 2015 00:34

Embroyo
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Kan någon skicka lite bilder till mig?

De kan vara på vad som helst, gärna någon bild på en människa (helst inte en jättekänd en), en bild på en plats och typ något föremål också!


vet inte hur man infogar bilder xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F49ae71d4aa7b88b42dc1ac804fffd6a8%2Ftumblr_nlm0xpTded1trtbg7o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fy75b6dj2

23 jul, 2015 00:48

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Embroyo:
Skrivet av Luna Chang:
Kan någon skicka lite bilder till mig?

De kan vara på vad som helst, gärna någon bild på en människa (helst inte en jättekänd en), en bild på en plats och typ något föremål också!


vet inte hur man infogar bilder xD

Du kopierar bildwebbadressen och klickar sen till höger om svarsrutan, under alla smileys och sånt, där det står bil, infogar länken där och trycker ok

Hej

23 jul, 2015 01:19

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Ska nog skriva på min Larry-fic sen!

Men behöver lite hjälp (spoilers duuh)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Louis ska ta livet av sig! Ska han lyckas, eller alltså att han åker livlös inn på sjukhus men vaknar där? Eller ska Harry rädda honom i sista minuten?

xD

Spoiler:
Tryck här för att visa!Han kan åka in på sjukhus och sedan när han vaknar minns han inte Harry? Fast det kanske beror på hur han försöker ta livet av sig...
Fast det sista med att Harry räddar honom låter bra. Men välj du!

Är det något man kanske skulle kunna få läsa? :3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 jul, 2015 01:19

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Ska nog skriva på min Larry-fic sen!

Men behöver lite hjälp (spoilers duuh)
Spoiler:
Tryck här för att visa!Louis ska ta livet av sig! Ska han lyckas, eller alltså att han åker livlös inn på sjukhus men vaknar där? Eller ska Harry rädda honom i sista minuten?

xD

Spoiler:
Tryck här för att visa!Han kan åka in på sjukhus och sedan när han vaknar minns han inte Harry? Fast det kanske beror på hur han försöker ta livet av sig...
Fast det sista med att Harry räddar honom låter bra. Men välj du!

Är det något man kanske skulle kunna få läsa? :3



Spoiler:
Tryck här för att visa!haha jaa jag tror han ska få åka in på sjukhuset x) Men att han ska minnas Harry sen, och Harry ska vaka över honom hela tiden! ^^ tror jag haha


Ja, om du vill x) Ska jag lägga ut den på mugglis eller ska jag skicka via uggla? xD

23 jul, 2015 01:26

1 2 3 ... 20893 20894 20895 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.