@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fyller år på lördag nice
(kommer att göra absolut inget :----) och C åker till USA dagen innan så kan inte träffa henne wäh) 22 jul, 2015 16:21 |
|
Borttagen
|
Vi ska på bio ikväll men jag känner inte för det. Samtidigt som jag måste göra något för att få bort alla jobbiga tankar...
22 jul, 2015 16:27 |
|
Borttagen
|
fick en hel stor toblerone. dagen känns inte lika skit längre iaf.
22 jul, 2015 16:56 |
|
Borttagen
|
För ett år sedan ville jag inte använda smink för att jag såg bra ut utan, nu när jag har hållt på med det ett tag så tycker jag att jag är ful som stryk utan...
22 jul, 2015 17:43 |
|
Borttagen
|
Får låna Luus nya dator. Men jag vet inte vad man kan göra på internet liksom...? Help???
22 jul, 2015 17:50 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 22 jul, 2015 17:51 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja se Felix recensera sin favoritfilm :# 22 jul, 2015 18:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja se Felix recensera sin favoritfilm :# Det har jag också tänt på och viljat! :O 22 jul, 2015 18:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag skulle vilja se Felix recensera sin favoritfilm :# Det har jag också tänt på och viljat! :O Får be honom snällt 22 jul, 2015 19:44 |
|
Borttagen
|
jag är hemma igeeeeeen!
och min marilyn manson tröja har kommit på posten är asglad omf 22 jul, 2015 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen