@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack ^^ Skrivet av TheFifthMarauder: Grattis i efterskott!! Igår var visst min treårsdag på Mugglis, hade jag helt glömt bort
22 jul, 2015 14:23 |
|
Kim Potter
Elev |
22 jul, 2015 14:37 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
22 jul, 2015 14:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Igår var visst min treårsdag på Mugglis, hade jag helt glömt bort Grattis i efterskott då 22 jul, 2015 14:45 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av TheFifthMarauder: Igår var visst min treårsdag på Mugglis, hade jag helt glömt bort Citat: Grattis i efterskott då Tack ^^
22 jul, 2015 14:46 |
|
HuffiePuffie
Elev |
''Hjärtat'' på Pluto ser snarare ut som hunden Pluto. Fast det ser också ut som ett hjärta.. Vet inte vad jag ska tro haha?
Här är en bild nyligen tagen på Pluto, och enligt mig så ser det hjärtat lite ut som själva hunden Pluto, haha (fast såklart är bilden på Pluto photoshopad haha) 22 jul, 2015 15:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av HuffiePuffie: ''Hjärtat'' på Pluto ser snarare ut som hunden Pluto. Fast det ser också ut som ett hjärta.. Vet inte vad jag ska tro haha? Här är en bild nyligen tagen på Pluto, och enligt mig så ser det hjärtat lite ut som själva hunden Pluto, haha (fast såklart är bilden på Pluto photoshopad haha) Nu när du säger det, så tycker jag också att det liknar Pluto-hunden! O:
22 jul, 2015 15:26 |
|
Borttagen
|
22 jul, 2015 16:15 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag sorterar hälften av alla foton jag har, och hittade den här: ![]() Det är alltså jag och pappa på en och samma bild, från förra året. Jag tror inte jag har ett enda foto med mig & honom förutom just den där... Oh! Men nice du har nått foto iaf!! O du e söt :'D like usual 22 jul, 2015 16:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Jag sorterar hälften av alla foton jag har, och hittade den här: ![]() Det är alltså jag och pappa på en och samma bild, från förra året. Jag tror inte jag har ett enda foto med mig & honom förutom just den där... Oh! Men nice du har nått foto iaf!! O du e söt :'D like usual Ja, haha, svårt att ha några foton när vi ses en gång per två år typ... och då oftast bara en dag. x) Han är dessutom inte typen som vill vara med på bild, tror jag (tror för att jag vet inte, känner inte honom så bra haha... sorgligt nog) 22 jul, 2015 16:19 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen