@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Sitter och skriver på min Larry-fic och lyssnar på 1D XD borde verkligen sova Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är så himla icke snäll just nu När jag skriver berättelser brukar jag alltid göra så att dåliga saker händer karaktären. xD haha jag med xD always haha!! 22 jul, 2015 01:17 |
|
Borttagen
|
Vilken typ av humor uppskattar moderna människor? Jag är inte särskilt kunnig inom humor efter 2005, är stand up fortfarande inne? Är det utländska eller svenska komiker som gäller?
22 jul, 2015 01:24 |
|
Solkatten
Elev |
Jag saknar skrivandet.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2015 01:30 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Godmorgon... jag har massa saker jag måste hinna göra idag. Men jag vaknade innan mitt alarm så jag bestämmer att jag får ligga och göra ingenting en stund till..
Sen blir det å packa. Imorn drar jag till Gotland! 22 jul, 2015 09:29 |
|
Klaestron
Elev |
Inatt har det blåst storm. Försöker tagga Närcon från sänge, dags att gå upp och ggöra kaffe tror jag!
22 jul, 2015 09:44 |
|
Borttagen
|
Har sååå tråkigt att jag kan dö! Bokstavligt talat!
22 jul, 2015 10:42 |
|
Borttagen
|
Jiiisus Dx jag har plockat tri liter smultron. Jag säger då de GÖR DE INT!
22 jul, 2015 11:30 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har sååå tråkigt att jag kan dö! Bokstavligt talat! spela pottermore! gå in på tumblr/skaffa tumblr, gå in på någon spelsida som typ spela.se, gå in på totaljerkface.com, läsa alla sidor som finns på den engelska hp wikian 22 jul, 2015 11:46 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
22 jul, 2015 14:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Grattis i efterskott!!Igår var visst min treårsdag på Mugglis, hade jag helt glömt bort 22 jul, 2015 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen