@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g? Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir Ca 4g/st kanske? Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 3 apr, 2017 22:27 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g? Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir Ca 4g/st kanske? Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ Okej men det är lugnt ♥
3 apr, 2017 22:28 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g? Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir Ca 4g/st kanske? Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ Okej men det är lugnt ♥ ♥️Okej,jag hör av mig förhoppningsvis i morgon ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 3 apr, 2017 22:30 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g? Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir Ca 4g/st kanske? Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ Okej men det är lugnt ♥ ♥️Okej,jag hör av mig förhoppningsvis i morgon Det blir bra
3 apr, 2017 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Arivle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Arivle: Söker Bengt och billiga (mindre än 5g/st) chokladgrodekort i brons och kort med Bengt på. Har en "Votes for women" Bengt Perfekt! Vad kostar den? Blir 100G ett bra pris? Visst. När lägger du ut? miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g? Jag lägger ut det imorgon runt 8:00 tiden om det är ok? Jag kommer inte kunna vara inloggad då pga skola men tunt 16:00 borde funka bättre. Okej då säger vi runt 16:00 4 apr, 2017 06:48 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: Skrivet av miss Elsa: Skrivet av Arivle: miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g? Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir Ca 4g/st kanske? Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ Okej men det är lugnt ♥ ♥️Okej,jag hör av mig förhoppningsvis i morgon Det blir bra jag ugglar dig ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 4 apr, 2017 15:17 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag! För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)? För då har jag en 2016! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 apr, 2017 08:04 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag! För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)? För då har jag en 2016! Vad kostarr den? 100g? Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 apr, 2017 12:37 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag! För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)? För då har jag en 2016! Vad kostarr den? 100g? får jag köpa?
5 apr, 2017 14:59 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Emmi: Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag! För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)? För då har jag en 2016! Vad kostarr den? 100g? får jag köpa? Yas. Lägga upp nu? Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 apr, 2017 15:10 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen