Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

1 2 3 ... 2088 2089 2090 ... 2572 2573 2574
Användare Inlägg
miss Elsa
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g?


Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir

Ca 4g/st kanske?


Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ eller aaaaa ska även sälja till en annan..*förlåt??.....

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

3 apr, 2017 22:27

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g?


Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir

Ca 4g/st kanske?


Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ eller aaaaa ska även sälja till en annan..*förlåt??.....

Okej men det är lugnt ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

3 apr, 2017 22:28

miss Elsa
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g?


Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir

Ca 4g/st kanske?


Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ eller aaaaa ska även sälja till en annan..*förlåt??.....

Okej men det är lugnt ♥

♥️Okej,jag hör av mig förhoppningsvis i morgon

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

3 apr, 2017 22:30

Arivle
Elev

Avatar


Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g?


Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir

Ca 4g/st kanske?


Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ eller aaaaa ska även sälja till en annan..*förlåt??.....

Okej men det är lugnt ♥

♥️Okej,jag hör av mig förhoppningsvis i morgon

Det blir bra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FHDR31jsQUPqQo%2Fgiphy.gif

3 apr, 2017 22:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Arivle:
Söker Bengt och billiga (mindre än 5g/st) chokladgrodekort i brons och kort med Bengt på.


Har en "Votes for women" Bengt

Perfekt! Vad kostar den?


Blir 100G ett bra pris?

Visst. När lägger du ut?

miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g?


Jag lägger ut det imorgon runt 8:00 tiden om det är ok?

Jag kommer inte kunna vara inloggad då pga skola men tunt 16:00 borde funka bättre.

Okej då säger vi runt 16:00

4 apr, 2017 06:48

miss Elsa
Elev

Avatar


Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
Skrivet av miss Elsa:
Skrivet av Arivle:
miss Elsa, jag köper gärna så många kort som möjligt så det spelar ingen roll vilka kort det är. Men hur många kort skulle jag kunna köpa för 150g?


Jag är ledsen,men bollar över frågan o frågar hur mycket Max du tar för ett kort,så kollar ja hur många det blir

Ca 4g/st kanske?


Ok, vet inte om vi kommer upp i 150 men kollar så långt det går, vill ha några kvar♥️ eller aaaaa ska även sälja till en annan..*förlåt??.....

Okej men det är lugnt ♥

♥️Okej,jag hör av mig förhoppningsvis i morgon

Det blir bra


jag ugglar dig

¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ

4 apr, 2017 15:17

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag!



För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort

Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)?
För då har jag en 2016!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

5 apr, 2017 08:04

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Emmi:
Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag!



För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort

Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)?
För då har jag en 2016!

Vad kostarr den?

100g?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

5 apr, 2017 12:37

Emmi
Prefekt

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Emmi:
Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag!



För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort

Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)?
För då har jag en 2016!

Vad kostarr den?

100g?

får jag köpa?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fimg.styla.com%2Fresizer%2Fsfh_500x0%2F10-times-emma-watson-was-just-everything_26182_79095.gif

5 apr, 2017 14:59

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Emmi:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Emmi:
Är det någon som känner fmr att storhandla kan jag hinta om att imorgon är en bra dag!



För övrigt köper jag julrosetter/julstatyetter, snölyktor & chokladgrodekort

Julrosetter... Menar du som en Jul20(två siffror)?
För då har jag en 2016!

Vad kostarr den?

100g?

får jag köpa?

Yas. Lägga upp nu?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

5 apr, 2017 15:10

1 2 3 ... 2088 2089 2090 ... 2572 2573 2574

Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!

Du får inte svara på den här tråden.