@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
"do other girls actually go to bed with their bras on or is that just in movies because i would never wear a bra to bed its like going to bed with tape on your mouth"
Is sleeping with your bra even a thing? Hej 22 jul, 2015 00:30 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Luna Chang: "do other girls actually go to bed with their bras on or is that just in movies because i would never wear a bra to bed its like going to bed with tape on your mouth" Is sleeping with your bra even a thing? sover aldrig med bh ._. Vet ingen som gör det heller ;o iofs inget jag brukar diskutera men still. 22 jul, 2015 00:31 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Luna Chang: "do other girls actually go to bed with their bras on or is that just in movies because i would never wear a bra to bed its like going to bed with tape on your mouth" Is sleeping with your bra even a thing? sover aldrig med bh ._. Vet ingen som gör det heller ;o iofs inget jag brukar diskutera men still. kunde göra de förut men inte nu haha 22 jul, 2015 00:37 |
|
Frivolt
Elev |
Sitter och skriver på min Larry-fic och lyssnar på 1D XD borde verkligen sova
Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är så himla icke snäll just nu 22 jul, 2015 00:45 |
|
Borttagen
|
Ikväll har jag skrivit sex sidor på bara ett par timmar.
Fan vad underbart. Inspiration, I've missed you. Please don't leave again. 22 jul, 2015 00:53 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vill ha tillbaka internet som det var innan 2006. Jag vill ha tillbaka alla underbara sidor och forum som inte finns mer, i samma skick som de såg ut från början. Men det går inte, så istället klamrar jag mig fast vid de sista strimlorna av vad som fortfarande finns kvar och hoppas på att Facebook & Co dör ut snart så vi kan ersätta det med något annat. Något som är mer som det var; något mer autentiskt än personuppgifter och selfies i en enda salig röra. Då är vi två D: Vill ha tillbaka Hoggy, Lunarstorm (ja faktiskt, hade varit kul att återuppliva skiten haha), Apberget (en lokal comunity), msn...Jaa, listan kan göras lång D: (nu minns ja inte allt men ändå) Känns som att allt bara...poff D: orkar inte D: ---------------------------- Kattuggla Åh, vad härligt 22 jul, 2015 00:58 |
|
Borttagen
|
Frivolt
Underbart! Vad skriver du för något? Är det något du vill visa? Jag skriver på en bok. Och just nu - snusk. <_< Stuff is going on. 22 jul, 2015 01:04 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Frivolt Underbart! Vad skriver du för något? Är det något du vill visa? Jag skriver på en bok. Och just nu - snusk. <_< Stuff is going on. Jao ^^ Jaa om du vill läsa så ska du få göra det OH haha spännande 22 jul, 2015 01:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Sitter och skriver på min Larry-fic och lyssnar på 1D XD borde verkligen sova Spoiler: Tryck här för att visa! Jag är så himla icke snäll just nu När jag skriver berättelser brukar jag alltid göra så att dåliga saker händer karaktären. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 jul, 2015 01:13 |
|
Hedwig96
Elev |
Den här helgen har jag träffat en mugglis. Första gången jag träffat någon från mugglis
22 jul, 2015 01:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen