Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20888 20889 20890 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


"do other girls actually go to bed with their bras on or is that just in movies because i would never wear a bra to bed its like going to bed with tape on your mouth"

Is sleeping with your bra even a thing?

Hej

22 jul, 2015 00:30

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
"do other girls actually go to bed with their bras on or is that just in movies because i would never wear a bra to bed its like going to bed with tape on your mouth"

Is sleeping with your bra even a thing?


sover aldrig med bh ._.

Vet ingen som gör det heller ;o iofs inget jag brukar diskutera men still.

22 jul, 2015 00:31

Embroyo
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Luna Chang:
"do other girls actually go to bed with their bras on or is that just in movies because i would never wear a bra to bed its like going to bed with tape on your mouth"

Is sleeping with your bra even a thing?


sover aldrig med bh ._.

Vet ingen som gör det heller ;o iofs inget jag brukar diskutera men still.


kunde göra de förut men inte nu haha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F49ae71d4aa7b88b42dc1ac804fffd6a8%2Ftumblr_nlm0xpTded1trtbg7o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fy75b6dj2

22 jul, 2015 00:37

Frivolt
Elev

Avatar


Sitter och skriver på min Larry-fic och lyssnar på 1D XD borde verkligen sova haah


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nu ska Louis försöka ta livet av sig! Skrev just klart hans självmordsbrev. Nu ska jag skriva hur Harry hittar brevet och läser det


Jag är så himla icke snäll just nu Upps!!

22 jul, 2015 00:45

Borttagen

Avatar


Ikväll har jag skrivit sex sidor på bara ett par timmar.

Fan vad underbart. Inspiration, I've missed you. Please don't leave again.

22 jul, 2015 00:53

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vill ha tillbaka internet som det var innan 2006.
Jag vill ha tillbaka alla underbara sidor och forum som inte finns mer, i samma skick som de såg ut från början.

Men det går inte, så istället klamrar jag mig fast vid de sista strimlorna av vad som fortfarande finns kvar och hoppas på att Facebook & Co dör ut snart så vi kan ersätta det med något annat. Något som är mer som det var; något mer autentiskt än personuppgifter och selfies i en enda salig röra.


Då är vi två D: Vill ha tillbaka Hoggy, Lunarstorm (ja faktiskt, hade varit kul att återuppliva skiten haha), Apberget (en lokal comunity), msn...Jaa, listan kan göras lång D: (nu minns ja inte allt men ändå)


Känns som att allt bara...poff D: orkar inte D:




----------------------------


Kattuggla Åh, vad härligt Sånt är så fantastiskt!! Jag har skrivit lite jag också! ^^ Vad är det du skriver på? Fic? Novell? Bok?

22 jul, 2015 00:58

Borttagen

Avatar


Frivolt
Underbart! Vad skriver du för något? Är det något du vill visa?

Jag skriver på en bok. Och just nu - snusk. <_<
Stuff is going on.

22 jul, 2015 01:04

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Frivolt
Underbart! Vad skriver du för något? Är det något du vill visa?

Jag skriver på en bok. Och just nu - snusk. <_<
Stuff is going on.


Jao Jag skriver en Larry-fic (alltså Harry Styles/Louis Thomlinson - One Direction-medlemmar)
^^ Jaa om du vill läsa så ska du få göra det Hade inte tänkt lägga ut den på mugglis men kanske ska göra det ändå om jag blir riktigt nöjd

OH haha spännande Någon bok du tänkt ge ut? (Isf måste du säga till så jag kan gå och köpa den och läsa den)

22 jul, 2015 01:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Sitter och skriver på min Larry-fic och lyssnar på 1D XD borde verkligen sova haah


Spoiler:
Tryck här för att visa!Nu ska Louis försöka ta livet av sig! Skrev just klart hans självmordsbrev. Nu ska jag skriva hur Harry hittar brevet och läser det


Jag är så himla icke snäll just nu Upps!!

När jag skriver berättelser brukar jag alltid göra så att dåliga saker händer karaktären. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 jul, 2015 01:13

Hedwig96
Elev

Avatar

+1


Den här helgen har jag träffat en mugglis. Första gången jag träffat någon från mugglis

22 jul, 2015 01:17

1 2 3 ... 20888 20889 20890 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.