@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Embroyo
Elev |
har suttit aslänge nu och fått till min forumssignatur! såklart blev de mycket men jag älskar den :3 presenterar mig på nåt sätt
21 jul, 2015 21:20 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Embroyo: Hur fick du så många O.o Blir bara konstigt när jag försöker få mer än två stycken...har suttit aslänge nu och fått till min forumssignatur! såklart blev de mycket men jag älskar den :3 presenterar mig på nåt sätt ![]()
21 jul, 2015 21:54 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Hinny: Skrivet av Embroyo: Hur fick du så många O.o Blir bara konstigt när jag försöker få mer än två stycken... har suttit aslänge nu och fått till min forumssignatur! såklart blev de mycket men jag älskar den :3 presenterar mig på nåt sätt använder mig av http://tiny.cc/ som gör länken mycket kortare! jättebra är den 21 jul, 2015 21:56 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Embroyo: Ok, tack så mycket!Skrivet av Hinny: Skrivet av Embroyo: Hur fick du så många O.o Blir bara konstigt när jag försöker få mer än två stycken... har suttit aslänge nu och fått till min forumssignatur! såklart blev de mycket men jag älskar den :3 presenterar mig på nåt sätt använder mig av http://tiny.cc/ som gör länken mycket kortare! jättebra är den ![]()
21 jul, 2015 21:56 |
|
Borttagen
|
finns det någon orsak till att jag alltid är så trött eller är jag bara lat
21 jul, 2015 21:57 |
|
MizzNina
Elev |
Min katt har helt klart saknat mig under de två veckor jag varit ifrån honom. Han saknade mig så mycket att han nu gick ut och plockade en sork till mig.
Det är kärlek det. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 jul, 2015 22:05 |
|
Frivolt
Elev |
Blev jättesugen på att göra en 3 minutes make up chalenge nu xD
Ska jag ? xD Nån som ens skulle vilja se? xD 21 jul, 2015 22:38 |
|
Luna Chang
Elev |
Har fått hjälpa pappa med hans film två gånger nu och han har bara sett 40 min/2 h 55 min.
Först kunde varken han eller min syster stava till Pearl Harbor så de trodde inte att den fanns på Swefilmer. Sen kom han och hämtade mig och det visade sig att videon bara laddade. Good job dad. Hej 21 jul, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
Jag satt jättelänge och förde över bilder från min gamla dator till min nya och sorterade in dem i album jättefint och nu ser jag att det bara var lågupplösta versioner jag förde över.
Så måste göra om typ ALLT. Fan. 21 jul, 2015 23:44 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha tillbaka internet som det var innan 2006.
Jag vill ha tillbaka alla underbara sidor och forum som inte finns mer, i samma skick som de såg ut från början. Men det går inte, så istället klamrar jag mig fast vid de sista strimlorna av vad som fortfarande finns kvar och hoppas på att Facebook & Co dör ut snart så vi kan ersätta det med något annat. Något som är mer som det var; något mer autentiskt än personuppgifter och selfies i en enda salig röra. 21 jul, 2015 23:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen