@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: NJUTA!Vad kan man göra när man ska vara hemma själv i tre timmar? Det känns som om vår familj, kusinerna och fammo, vi tre är mittpunkten i byn... Heeela tiden kommer det nån till våra tre hus och vill bara prata, köpa jordgubbar, tomat, gurka, chili, paprika, hallon, vindruvor, lök, blommor eller potatis. Det e ganska jobbigt efter ett tag. Men det roliga är att det kan komma nån man inte känner och ser på en match och sedan klappa en på ryggen och säga "Bra spelat." O ch sedan prata om att fammo har sagt att vi hade match Oj...Det är iallafall roligare än att vara fast hemma när det är monligt, an börja regna när som helst där det knappt händer något... Men imorgon ska jag vara hemma själv längre (tro mig ungefär hela dan XD) Det jag gjorde hela dagen var att sitta i soffan med världens skönaste filt och kolla på Doctor Who, känna mig slö och (mäligt nog) som om jag var sju även om jag är helt prima... Hela dagen... Imorgon MÅSTE jag göra något... 21 jul, 2015 18:41 |
|
Kim Potter
Elev |
21 jul, 2015 19:05 |
|
Embroyo
Elev |
21 jul, 2015 19:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Så sant! Själv tar det nästan en vecka innan allt är på sin rätta plats igen...Det är jätte tråkigt att packa upp :c 21 jul, 2015 20:08 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Så sant! Själv tar det nästan en vecka innan allt är på sin rätta plats igen... Det är jätte tråkigt att packa upp :c Sammahär, men mamma tvingade mig xP
21 jul, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
Pink Floyds musik får vara mitt sällskap ikväll...
21 jul, 2015 21:00 |
|
Borttagen
|
Förväntningar inför sommaren: Bli sådär perfekt solbränd och ligga på stranden under en värmande sol hela den evighetslånga sommaren!
Verkligheten: Sitta framför datorn medan regnet öser ner utanför. Lika blek som i vintras.D: 21 jul, 2015 21:02 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förväntningar inför sommaren: Bli sådär perfekt solbränd och ligga på stranden under en värmande sol hela den evighetslånga sommaren! Verkligheten: Sitta framför datorn medan regnet öser ner utanför. Lika blek som i vintras.D: THIS så mycket!! -.- 21 jul, 2015 21:05 |
|
Kim Potter
Elev |
21 jul, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Ännu en värdelös kväll...
Godnatt världen. Hopefully, I don't wake up. 21 jul, 2015 21:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen