@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Frivolt: Du får rösta imorn eller nått Men visst är den klockren? Så mkt jag Haha ja cx Verkligen! Jag kan verkligen känna att det är jag med xP Även om en person från min ship dör, så hoppas jag på att det ska bli canon xD
21 jul, 2015 13:03 |
|
Dumledore
Elev |
21 jul, 2015 13:09 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
21 jul, 2015 13:14 |
|
Frivolt
Elev |
Vill hoppa studsmatta D:
21 jul, 2015 13:32 |
|
Borttagen
|
Vad kan man göra när man ska vara hemma själv i tre timmar?
21 jul, 2015 13:41 |
|
Borttagen
|
Då är frågan, ska jag kolla serier, eller läsa ut en av böckerna jag läser?
21 jul, 2015 14:12 |
|
Borttagen
|
jag kände mig lite onödigt smal idag av någon anledning så jag cyklade till butiken och köpte choklad.
21 jul, 2015 14:39 |
|
Borttagen
|
What the... DETTA ÄR SÅ AWESOME 21 jul, 2015 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: NJUTA!Vad kan man göra när man ska vara hemma själv i tre timmar? Det känns som om vår familj, kusinerna och fammo, vi tre är mittpunkten i byn... Heeela tiden kommer det nån till våra tre hus och vill bara prata, köpa jordgubbar, tomat, gurka, chili, paprika, hallon, vindruvor, lök, blommor eller potatis. Det e ganska jobbigt efter ett tag. Men det roliga är att det kan komma nån man inte känner och ser på en match och sedan klappa en på ryggen och säga "Bra spelat." O ch sedan prata om att fammo har sagt att vi hade match 21 jul, 2015 18:35 |
|
Borttagen
|
Jag kom hem och det var vatten överallt! Tänkte typ "Oh no, nu har vattenledningarna exploderat, nu får vi evakuera huset, det är bara en fråga innan det blir översvämning!" Jag och en medboende undersökte saken och det visade sig att någon lämnat vattenslangen på och att den inte var ordentligt tillskruvad överallt. Det kan säkert bli nog så skada ändå men ändå ett lätt åtgärdat problem!
21 jul, 2015 18:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen