Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20885 20886 20887 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Kim Potter:
Skrivet av Frivolt:
This is my life...yep...


Du kan inte rösta på fler inlägg idag.


Du får rösta imorn eller nått

Men visst är den klockren? Så mkt jag

Haha ja cx

Verkligen! Jag kan verkligen känna att det är jag med xP Även om en person från min ship dör, så hoppas jag på att det ska bli canon xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

21 jul, 2015 13:03

Dumledore
Elev

Avatar


JAGHARTRÅKIGTJAGHARTRÅKIGTJAGHARTRÅKIGT






https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fa36900d7ded1e084b15b07f48f30b649%2Ftumblr_oikc27X1BP1vyf5yzo1_400.gif

21 jul, 2015 13:09

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Skrivet av Dumledore:
JAGHARTRÅKIGTJAGHARTRÅKIGTJAGHARTRÅKIGT







Ha kul istället! Det är roligare

21 jul, 2015 13:14

Frivolt
Elev

Avatar


Vill hoppa studsmatta D:

21 jul, 2015 13:32

Borttagen

Avatar


Vad kan man göra när man ska vara hemma själv i tre timmar?

21 jul, 2015 13:41

Borttagen

Avatar


Då är frågan, ska jag kolla serier, eller läsa ut en av böckerna jag läser?

21 jul, 2015 14:12

Borttagen

Avatar


jag kände mig lite onödigt smal idag av någon anledning så jag cyklade till butiken och köpte choklad.

21 jul, 2015 14:39

Borttagen

Avatar




What the... DETTA ÄR SÅ AWESOME

21 jul, 2015 16:25

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Vad kan man göra när man ska vara hemma själv i tre timmar?
NJUTA!



Det känns som om vår familj, kusinerna och fammo, vi tre
är mittpunkten i byn... Heeela tiden kommer det nån till våra tre hus och vill bara prata, köpa jordgubbar, tomat, gurka, chili, paprika, hallon, vindruvor, lök, blommor eller potatis. Det e ganska jobbigt efter ett tag. Men det roliga är att det kan komma nån man inte känner och ser på en match och sedan klappa en på ryggen och säga "Bra spelat." O ch sedan prata om att fammo har sagt att vi hade match . Från söndags till idag har det varit värst . Alla vill prata med fammo, beklaga sorgen och ge blommor, de e precis som för ett och ett halft år sen när faffa dog och de e jobbit! När int hon e hemma så sköter vi allt detdär och fast de står tydligt på tri ställen att man intår gå in i växthuset traskar dom in där och går och söker henne. Vissa tar gurka, tomat, chili eller paprika med samtidigt så idag har vi vaktat där, plockat 30 liter jordgubbra(jag över driver inte nej de e sant) och vattnat, vattnat vattnat. Jag tror jag har mitt första (och jobbigaste) sommarjobb imorgon så har vi väl samma sak

21 jul, 2015 18:35

Borttagen

Avatar


Jag kom hem och det var vatten överallt! Tänkte typ "Oh no, nu har vattenledningarna exploderat, nu får vi evakuera huset, det är bara en fråga innan det blir översvämning!" Jag och en medboende undersökte saken och det visade sig att någon lämnat vattenslangen på och att den inte var ordentligt tillskruvad överallt. Det kan säkert bli nog så skada ändå men ändå ett lätt åtgärdat problem!

21 jul, 2015 18:38

1 2 3 ... 20885 20886 20887 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.