@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Grattis mig idag på namnsdagen
Tack mig ♥ Och grattis Ginny00 (tror jag? ) på namnsdagen du å 21 jul, 2015 10:43 |
|
Borttagen
|
21 jul, 2015 10:47 |
|
Frivolt
Elev |
GinnyWeaslyy Taaack fina du
21 jul, 2015 10:51 |
|
Holytail
Elev |
21 jul, 2015 10:56 |
|
Frivolt
Elev |
Men visst är den 21 jul, 2015 10:59 |
|
Holytail
Elev |
Skrivet av Frivolt: Men visst är den Hm... Det ska jag nog göra nu!♥
21 jul, 2015 11:00 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Klaestron: Råkade boka en resa till Barcelona. På måndag bär det av! (Oh merlin, what happened?) åh vad spännande! Ja, det tycker jag med! Lite läskigt också, ska bo på ett hostel i ett rum med 9 andra människor.
21 jul, 2015 11:09 |
|
Borttagen
|
Den här e ju för sorlig. Tänk att sjunga om sin pappa för massa mäniskor och.. nej jag skulle börja gråta.
21 jul, 2015 11:12 |
|
Kim Potter
Elev |
21 jul, 2015 12:10 |
|
Frivolt
Elev |
Du får rösta imorn eller nått Men visst är den klockren? Så mkt jag 21 jul, 2015 12:55 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen