@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag älskar min nya (begagnade) dator Serket! Jag hade svåra dilemman vad jag skulle döpa den till men idag kom det bara till mig och nu känns namnet helt rätt!
Det är så roligt att ha en ny dator! Och jättetråkigt att flytta över alla filer och installera alla program jag vill ha! :'''D 20 jul, 2015 21:06 |
|
Frivolt
Elev |
Har så tråkit att jag tar bara random hashtags på twitter och postar xD typ gör en # och sen blundar och trycker på en bokstav och sen tar den htagen som är roligast xD
Ja jag är uttråkat 20 jul, 2015 21:46 |
|
Borttagen
|
Ikväll är jag ledsen. Och jag hatar det.
20 jul, 2015 23:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ikväll är jag ledsen. Och jag hatar det. 20 jul, 2015 23:11 |
|
Klaestron
Elev |
20 jul, 2015 23:35 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Klaestron: Råkade boka en resa till Barcelona. På måndag bär det av! (Oh merlin, what happened?) åh vad spännande! 20 jul, 2015 23:48 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu e jag i Finland igen... har just stigit av viking line. Om en månad och en dag stiger jag på samma båt utan att veta när jag nästa gång återvänder
21 jul, 2015 06:50 |
|
MizzNina
Elev |
USA är ju väldigt duktiga på att förbjuda saker som kan vara skadliga för barn, så varför i hela världen har de inte förbjudit Disney?
Vi har: Kidnappning och Stockholm syndrom. (Skönheten och Odjuret) Identitesbedrägeri. (Lilla sjöjungfrun och Aladdin) Döma folk efter deras utseende. (Praktiskt taget alla filmer som visar att fula är onda och vackra är goda, men specifikt Ringaren i Notre Dame) Ibland tänker jag för mycket. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 jul, 2015 09:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: USA är ju väldigt duktiga på att förbjuda saker som kan vara skadliga för barn, så varför i hela världen har de inte förbjudit Disney? Vi har: Kidnappning och Stockholm syndrom. (Skönheten och Odjuret) Identitesbedrägeri. (Lilla sjöjungfrun och Aladdin) Döma folk efter deras utseende. (Praktiskt taget alla filmer som visar att fula är onda och vackra är goda, men specifikt Ringaren i Notre Dame) Ibland tänker jag för mycket. Det beror kanske på definitionen av skadligt och hur Freedom of speech och freedom of expression ser ut. 21 jul, 2015 09:41 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av MizzNina: USA är ju väldigt duktiga på att förbjuda saker som kan vara skadliga för barn, så varför i hela världen har de inte förbjudit Disney? Vi har: Kidnappning och Stockholm syndrom. (Skönheten och Odjuret) Identitesbedrägeri. (Lilla sjöjungfrun och Aladdin) Döma folk efter deras utseende. (Praktiskt taget alla filmer som visar att fula är onda och vackra är goda, men specifikt Ringaren i Notre Dame) Ibland tänker jag för mycket. för att inget barn tittar på skönheten och odjuret och tänker ''åh! nu ska jag kidnappa han som jag är kär i och hållan fast han i en källare! >:' 21 jul, 2015 10:03 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen