@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Tatuerare uppletad, motiv bestämt, nu ska jag bara få lönen, samt komma på var jag vill ha gadden.
Har funderat på en ny tatuering i två år nu, men det var först idag som jag blev helt säker på att jag ville ha en ny och vad denna skulle föreställa, så mycket att jag genast började plinga ner mina vänner på messenger för att de skulle säga vilka tatuerare i stan som är bäst. Men, lön först. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 20 jul, 2015 18:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Kan berätta att Clara är en ganska underbar och klok person, dessutom är hon Potterhead och Ravenclaw
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2015 19:08 |
|
Borttagen
|
Nu blir det fruktpizza, Marabou Helnöt och Dragons: Riders of Berk! ♥
20 jul, 2015 19:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Någon som har nå förslag på filmer i stil med We're the millers eller That awkward moment? Alltså typ komedi som inte är överdriven eller typ romantisk komedi? (Vet egentligen inte vad de är för genrer) Hej 20 jul, 2015 19:40 |
|
Borttagen
|
Jag älskar sommarlov. Inga argument.
20 jul, 2015 19:50 |
|
Borttagen
|
Luu har köpt en ny laptop, vilket innebär att jag får den sega, gamla. Men den är underbar att ha när man ska kolla filmer eller serier, eller skriva. Passar mig perfekt.
20 jul, 2015 19:51 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Luna Chang: Någon som har nå förslag på filmer i stil med We're the millers eller That awkward moment? Alltså typ komedi som inte är överdriven eller typ romantisk komedi? (Vet egentligen inte vad de är för genrer) Rat Race? The Hungover games? Love and other drugs? GBF (Evanna är med i den xD Hon spelar en kristen homofob, det e skitkul haha xD ) 20 jul, 2015 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Kan berätta att Clara är en ganska underbar och klok person, dessutom är hon Potterhead och Ravenclaw Och man blir glad av henne. Eller e det bara jag? 20 jul, 2015 20:29 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Kan berätta att Clara är en ganska underbar och klok person, dessutom är hon Potterhead och Ravenclaw Och man blir glad av henne. Eller e det bara jag? Så himla glad att det inte finns "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 20 jul, 2015 20:33 |
|
Ellociraptor
Elev |
Har nu övertalat mina föräldrar om att det är otrevligt att bara ge ett kuvert med pengar på ett bröllop så nu ska vi även ge en ananas tillsammans med pengarna när min kusin gifter sig nästa vecka. X)
Hehehehe ![]() 20 jul, 2015 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen