@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har fått tillbaka min dator ♥3333 Är så glad.
Och vid fyra ska jag in till stan och träffa vänner, sedan ska vi till R och se på film (tror jag?) och det ska bli kul. Yay! 20 jul, 2015 13:09 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2015 14:16 |
|
Borttagen
|
Vill köpa fler t-shirts, men äger redan över 50... funderar på att gå igenom det jag har & ge bort såna jag knappt använder.
Saker jag har alldeles mycket av: t-shirts & muggar... Men det är inte mitt fel att det finns så mycket coolt ;__; 20 jul, 2015 15:07 |
|
Borttagen
|
Nu har min begagnade MacBook Air 13" kommit. Jag ska hämta ut den efter jobbet och döpa den till Serket (jag döper alla mina tekniksaker, min nuvarande dator heter Artemis så jag fortsätter på gudinnespåret).
20 jul, 2015 15:37 |
|
Frivolt
Elev |
Kan fortfarande inte riktigt förstå att det är sommar nu.....
20 jul, 2015 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2015 15:51 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 jul, 2015 18:00 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2015 18:43 |
|
Luna Chang
Elev |
Någon som har nå förslag på filmer i stil med We're the millers eller That awkward moment? Alltså typ komedi som inte är överdriven eller typ romantisk komedi?
(Vet egentligen inte vad de är för genrer) Hej 20 jul, 2015 18:45 |
|
Frivolt
Elev |
Nån som har en grävskopa att låna ut? Tänkte jag skulle gräva ner mig själv i ett hål och gömma mig där ett tag!!
Ska iaf spela HP3 nu på pc! det e kul ^^ 20 jul, 2015 18:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen