@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
AaaaAAaaah ska till Sthlm snart (på Onsdag) men min pojkvän som aldrig har flugit eller varit i Stockholm. Jag är så himla glad över att få dela det med honom. :3
20 jul, 2015 01:42 |
|
Luna Chang
Elev |
Grattis Ithrenniel!!
Hej 20 jul, 2015 01:51 |
|
Stranger
Elev |
YU CAN BE AN ALCASTAR
20 jul, 2015 04:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av skogsvarelser: Skrivet av Borttagen: Har nån sett Steven Universe? Min fwb tipsade mig om det och jag är typ helt nyfrälst ♥ Älskar theme-sången! https://www.youtube.com/watch?v=PfKUdmTq2MI jaa den är så bra! hur långt har du sett? sett ikapp nu & förutom ett antal man-i-klänning-skämt (blä) har den varit så bra, älskar den verkligen. gillar att karaktärerna har problem & att allt inte blir löst bara sådär men också att det inte är för mycket drama, och det är bara så bra gjort, karaktärer & musik & händelser & allt?? det är kul också att typ allt visar sig hänga ihop efter hand Jag har just börjat titta, har kanske sett 7-8 episoder bara typ! Men redan hunnit läsa lite om vad som komma skall och det verkar som jag har mycket att se fram emot! Synd på man i klänning-skämten >_< Hatar sånt. Men det känns fortfarande ganska nytt och ovanligt med progressiva amerikanska animationer så jag antar att man inte kan förvänta sig allt på en gång. 20 jul, 2015 10:07 |
|
Borttagen
|
20 jul, 2015 11:23 |
|
Obliviate_
Elev |
fil o flingor till frukost. nyvaken... bara halv skål med fil. tar på mer fil. inser att jag ej hällt på fil utan mjölk.
mjölk+fil. yey 20 jul, 2015 11:24 |
|
Heermonie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Mina favoritkaraktärer i Titanic är banne mig männen som spelar stråkinstrument. Eller hur. xDD haha såg Titanic igår och nu pratar ni om den xD Kanske därför ni började prata om den... För att den gick på tv igår...
20 jul, 2015 12:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Heermonie: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Luna Chang: Mina favoritkaraktärer i Titanic är banne mig männen som spelar stråkinstrument. Eller hur. xDD haha såg Titanic igår och nu pratar ni om den xD Kanske därför ni började prata om den... För att den gick på tv igår... Jaa jag såg den på tv igår. Haha svenskarna i början. Sven och Olof. Precis som i Frozen. xP "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2015 12:24 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Är det bara jag som spelar Kim Kardashian Hollywood spelet haha..?
20 jul, 2015 12:51 |
|
Embroyo
Elev |
20 jul, 2015 13:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen