@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Funderar på att ta bort min twitter, igen -.- Orkar fasen inte med allt One Direction-DramKaos D:
It's going to kill me... 19 jul, 2015 23:19 |
|
Luna Chang
Elev |
Mina favoritkaraktärer i Titanic är banne mig männen som spelar stråkinstrument.
Hej 19 jul, 2015 23:54 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Frivolt: Funderar på att ta bort min twitter, igen -.- Orkar fasen inte med allt One Direction-DramKaos D: It's going to kill me... unfollowa alla som tweetar om 1d? 20 jul, 2015 00:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Frivolt: Funderar på att ta bort min twitter, igen -.- Orkar fasen inte med allt One Direction-DramKaos D: It's going to kill me... unfollowa alla som tweetar om 1d? Ja jo men samtidigt så är jag ju nyfiken xD så jag lixom kollar iallafall...så ta bort vore typ det bästa xD 20 jul, 2015 00:04 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Frivolt: Funderar på att ta bort min twitter, igen -.- Orkar fasen inte med allt One Direction-DramKaos D: It's going to kill me... unfollowa alla som tweetar om 1d? Ja jo men samtidigt så är jag ju nyfiken xD så jag lixom kollar iallafall...så ta bort vore typ det bästa xD aha, vågar man fråga vad som är allt drama? :o 20 jul, 2015 00:05 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Frivolt: Funderar på att ta bort min twitter, igen -.- Orkar fasen inte med allt One Direction-DramKaos D: It's going to kill me... unfollowa alla som tweetar om 1d? Ja jo men samtidigt så är jag ju nyfiken xD så jag lixom kollar iallafall...så ta bort vore typ det bästa xD aha, vågar man fråga vad som är allt drama? :o Jadu xD Det har pågått i några få dagar nu, typ två-tre, att Louis ska bli pappa men det är ingen som har confirmat det förns nu - eller ja, ingen kommer ge sig förns antingen Louis himself säger något om det eller när barnet är fött, men det är iaf han Simon vadhannuheter, och han är en väldigt säker källa typ så aja...är väl det som e det största!! Och att ingen sagt något och att allt bara har snurrar runt gör att allt bara blir jobbigt xD Och jag tror inte ens Louis är tillsammans med den där tjejen och barnet lixom "bara hände" så ja D: well...dunno xD Sen är det väl lite "mindre" grejjer som snurrat runt: - Liam förlovad med Sophia - Harry mordhotad - Zayn kommer tillbaka 20 jul, 2015 00:08 |
|
Borttagen
|
Do not disturb, jag har ett viktigt möte med några animal crackers och en flaska Pepsi Max.
20 jul, 2015 00:32 |
|
Luna Chang
Elev |
Alltså jag vill inte se slutet av Titanic, och samtidigt kan jag inte sluta titta </3
Hej 20 jul, 2015 00:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
20 jul, 2015 01:39 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Mina favoritkaraktärer i Titanic är banne mig männen som spelar stråkinstrument. Eller hur. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 20 jul, 2015 01:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen