@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet. Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2015 22:07 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet. Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. hahah okeeej xD gör så haha ooh vilken kanal? ;O Jag har iofs filmen men alltid kul o se filmer på tv xD 19 jul, 2015 22:10 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet. Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. hahah okeeej xD gör så haha ooh vilken kanal? ;O Jag har iofs filmen men alltid kul o se filmer på tv xD VFilm Family. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2015 22:12 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet. Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. hahah okeeej xD gör så haha ooh vilken kanal? ;O Jag har iofs filmen men alltid kul o se filmer på tv xD VFilm Family. Ofc xD En sån där kanal vi inte har och aldrig haft haha xD 19 jul, 2015 22:15 |
|
JossiMarauder
Elev |
Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Havremjölk, Iste, Varmchoklad, Te, KAFFE♥ So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb 19 jul, 2015 22:30 |
|
skogsvarelser
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har nån sett Steven Universe? Min fwb tipsade mig om det och jag är typ helt nyfrälst ♥ Älskar theme-sången! https://www.youtube.com/watch?v=PfKUdmTq2MI jaa den är så bra! hur långt har du sett? sett ikapp nu & förutom ett antal man-i-klänning-skämt (blä) har den varit så bra, älskar den verkligen. gillar att karaktärerna har problem & att allt inte blir löst bara sådär men också att det inte är för mycket drama, och det är bara så bra gjort, karaktärer & musik & händelser & allt?? det är kul också att typ allt visar sig hänga ihop efter hand es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 19 jul, 2015 22:45 |
|
smörbyttan
Elev |
Ny brofilbild och forum signatur! Vad tycks?
19 jul, 2015 23:00 |
|
Borttagen
|
För er som gillar Doctor Who och brittiska komedi"frågesport"sprogam.
19 jul, 2015 23:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För er som gillar Doctor Who och brittiska komedi"frågesport"sprogam. Den är så bra!! Har sett den tidigare eftersom Noel Fielding är en av mina favoritkomiker. 19 jul, 2015 23:12 |
|
Borttagen
|
Meeep
Jag har inte sett honom så mycket mer än i TV-serien The Mighty Boosh, vilken jag gillade då (det var några år sedan jag såg den). Han verkar ha en skön stil. ^^ 19 jul, 2015 23:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen