Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20878 20879 20880 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro.



se den ena på tv och den andra på swefilmer

Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet.


Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD

Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. Fast då missar jag ju slutet av Titanic som slutar runt ett. Argh!

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jul, 2015 22:07

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro.



se den ena på tv och den andra på swefilmer

Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet.


Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD

Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. Fast då missar jag ju slutet av Titanic som slutar runt ett. Argh!



hahah okeeej xD gör så

haha ooh vilken kanal? ;O Jag har iofs filmen men alltid kul o se filmer på tv xD

19 jul, 2015 22:10

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro.



se den ena på tv och den andra på swefilmer

Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet.


Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD

Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. Fast då missar jag ju slutet av Titanic som slutar runt ett. Argh!



hahah okeeej xD gör så

haha ooh vilken kanal? ;O Jag har iofs filmen men alltid kul o se filmer på tv xD

VFilm Family.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

19 jul, 2015 22:12

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Solkatten:
Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro.



se den ena på tv och den andra på swefilmer

Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet.


Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD

Såg mest på Titanic och kollade på 1D under pauserna. xD Märkte nyss att This Is Us går på en annan kanal kl 00:00. Fast då missar jag ju slutet av Titanic som slutar runt ett. Argh!



hahah okeeej xD gör så

haha ooh vilken kanal? ;O Jag har iofs filmen men alltid kul o se filmer på tv xD

VFilm Family.


Ofc xD En sån där kanal vi inte har och aldrig haft haha xD

19 jul, 2015 22:15

JossiMarauder
Elev

Avatar


Skrivet av Embroyo:
EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3

Havremjölk, Iste, Varmchoklad, Te, KAFFE♥

So bury me as it pleases you, lover. At sea, or deep within the catacomb

19 jul, 2015 22:30

skogsvarelser
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har nån sett Steven Universe? Min fwb tipsade mig om det och jag är typ helt nyfrälst ♥ Älskar theme-sången! 
https://www.youtube.com/watch?v=PfKUdmTq2MI

jaa den är så bra! hur långt har du sett?
sett ikapp nu & förutom ett antal man-i-klänning-skämt (blä) har den varit så bra, älskar den verkligen. gillar att karaktärerna har problem & att allt inte blir löst bara sådär men också att det inte är för mycket drama, och det är bara så bra gjort, karaktärer & musik & händelser & allt?? det är kul också att typ allt visar sig hänga ihop efter hand

es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie?

19 jul, 2015 22:45

smörbyttan
Elev

Avatar


Ny brofilbild och forum signatur! Vad tycks? Jag gillade inte min innan så jätte mycket, man förstod knappt vilka den föreställde. Ni märker nog att jag är ett skönheten och odjuret fan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.ytimg.com%2Fvi%2FhYJKBnGZnMA%2Fhqdefault.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2FHgKugPXoNUBR6%2F200.gif

19 jul, 2015 23:00

Borttagen

Avatar


För er som gillar Doctor Who och brittiska komedi"frågesport"sprogam.

19 jul, 2015 23:10

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
För er som gillar Doctor Who och brittiska komedi"frågesport"sprogam.



Den är så bra!! Har sett den tidigare eftersom Noel Fielding är en av mina favoritkomiker.

19 jul, 2015 23:12

Borttagen

Avatar


Meeep

Jag har inte sett honom så mycket mer än i TV-serien The Mighty Boosh, vilken jag gillade då (det var några år sedan jag såg den). Han verkar ha en skön stil. ^^

19 jul, 2015 23:17

1 2 3 ... 20878 20879 20880 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.