@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har nån sett Steven Universe? Min fwb tipsade mig om det och jag är typ helt nyfrälst ♥ Älskar theme-sången!
https://www.youtube.com/watch?v=PfKUdmTq2MI 19 jul, 2015 19:31 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Vatten, mineralvatten, kaffe, te ^^ cola ibland 19 jul, 2015 19:41 |
|
Luna Chang
Elev |
Okej Jennifer Aniston. I love you.
Hej 19 jul, 2015 19:55 |
|
cikki
Elev |
Melanie Martinez nya låt är väldigt väldigt bra ♥
19 jul, 2015 20:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har druckit en liter iste på väldigt kort tid ._.
Hej 19 jul, 2015 20:23 |
|
Qlql
Elev |
Snart dags att åter borda världens största kryssningsfartyg, M/s Allure of the Seas. Denna gång i Medelhavet.
![]() ![]() ![]() ![]() Kan det inte vara söndag snart? För då åker jag härifrån till Rom! Och nästa fredag så går jag ombord på Allure :-D 19 jul, 2015 20:26 |
|
Solkatten
Elev |
Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2015 21:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer 19 jul, 2015 21:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 19 jul, 2015 22:00 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Jobbigt när det går två filmer samtidigt på tv som man vill se x) På 3an går Titanic och på svt24 går One Direction: Live från San Siro. se den ena på tv och den andra på swefilmer Hade gärna gjort det men det går inte riktigt när man har begränsat internet. Åh typiskt D: Aja, du får väl försöka ehm... zappa? xD 1d-filmen e ju bara en timme så om du ser den först o ser titanic sen? xD 19 jul, 2015 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen