@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
19 jul, 2015 17:25 |
|
Borttagen
|
Nu har jag Marinella med Trocadero, väntar på John Barrowmans radioshow och funderar på att köpa en Torchwood-bok
Men först tänker jag läsa ut tre böcker under veckan som kommer. Sen beställa fler böcker på biblioteket. 19 jul, 2015 18:21 |
|
Luna Chang
Elev |
Ensam hemma, iste och We're the Millers ♥
Hej 19 jul, 2015 18:35 |
|
Embroyo
Elev |
19 jul, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Cola, helst. Eller kaffe eller energidryck xD 19 jul, 2015 19:03 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Te, saft, oboy, coca cola, vatten....cider,drinkar xD 19 jul, 2015 19:08 |
|
Borttagen
|
Har har åtta matlådor thaimat men är sugen på kokt potatis, f*skpinnar (veganska fiskpinnar) och remuladsås. Alla dessa svåra val...
19 jul, 2015 19:21 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Mmm cola! Annars bubbelvatten (utan smak)
19 jul, 2015 19:25 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Mmm cola! Annars bubbelvatten (utan smak) Jag gillar henne i böckerna, men hade jag träffat henne IRL hade jag antagligen tyckt hon var sjukt jobbig. Dilemma Jag tror du kan ha citerat lite fel
19 jul, 2015 19:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av The Noble Lion: Skrivet av Embroyo: EN FRÅGA: vad gillar alla här och dricka? Typ cola, vatten, havremjölk eller så? :3 Mmm cola! Annars bubbelvatten (utan smak) Jag gillar henne i böckerna, men hade jag träffat henne IRL hade jag antagligen tyckt hon var sjukt jobbig. Dilemma Jag tror du kan ha citerat lite fel Oj, hej, ja det blev det ju xD 19 jul, 2015 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen