@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HuffiePuffie
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av HuffiePuffie: Jag har nördat food gifs hela dagen idag?? hungrig much? yepp 19 jul, 2015 00:58 |
|
The Noble Lion
Elev |
19 jul, 2015 01:16 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Måste hinna läsa klart Paper Towns innan fredagkväll. Är på kapitel 7. I will make this! räkna ut hur många sidor du har kvar, och sen delar du me med antal dagar du har kvar och läsa, och då läder du alltid varje dag de antalet sidorna (helst flera sidor ändå) och du kommer hinna i tid! 19 jul, 2015 01:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av The Noble Lion: Måste hinna läsa klart Paper Towns innan fredagkväll. Är på kapitel 7. I will make this! räkna ut hur många sidor du har kvar, och sen delar du me med antal dagar du har kvar och läsa, och då läder du alltid varje dag de antalet sidorna (helst flera sidor ändå) och du kommer hinna i tid! Ooh ja det ska jag göra! Bra idé!
19 jul, 2015 01:24 |
|
Frivolt
Elev |
Såg just Jurassic World och jaa, den va precis som jag hade trott
Spoiler: Tryck här för att visa! 19 jul, 2015 02:08 |
|
Borttagen
|
Jag ska upp om typ två timmar. För att sedan sitta i en bil i tio timmar.
Livspeppen alltså 19 jul, 2015 04:15 |
|
Trädkatten
Elev |
Embroyo
Den hade premiär i förrgår men man kan nog hitta den på nätet efter ett tag om du inte vill betala
19 jul, 2015 10:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Jag!!! Jag har sert första avsnittet av DW men jag ska fortsätta idag! 19 jul, 2015 10:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Jag!!! Jag har sert första avsnittet av DW men jag ska fortsätta idag! Jag ugglar dig 19 jul, 2015 10:21 |
|
Trädkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Skrivet av Borttagen: Någon som vill Rolla HP eller DW? Är sugen på att rolla Jag!!! Jag har sert första avsnittet av DW men jag ska fortsätta idag! Jag ugglar dig Jaag vill också rolla!!
19 jul, 2015 11:30 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen