@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' nej alltså du sa att du ville resa ut och se världen, då sa jag åland ironiskt för de är många som åker dit på semester med båt hahah Ja, jag förstod hahah, ville skämta lite med dig Haha jag ska /är också ut och upptäcker världen. Nu är jag i Stockholm och i höst flyttar jag till Åland 18 jul, 2015 23:39 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' nej alltså du sa att du ville resa ut och se världen, då sa jag åland ironiskt för de är många som åker dit på semester med båt hahah Ja, jag förstod hahah, ville skämta lite med dig Haha jag ska /är också ut och upptäcker världen. Nu är jag i Stockholm och i höst flyttar jag till Åland haha jaha x) Hedwig96: vad ska du göra på Åland? Jobba eller nåt? 18 jul, 2015 23:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' nej alltså du sa att du ville resa ut och se världen, då sa jag åland ironiskt för de är många som åker dit på semester med båt hahah Ja, jag förstod hahah, ville skämta lite med dig Haha jag ska /är också ut och upptäcker världen. Nu är jag i Stockholm och i höst flyttar jag till Åland haha jaha x) Hedwig96: vad ska du göra på Åland? Jobba eller nåt? Studera, på Högskolan. 3 1/2 år... Jag ska va fast på en ö i 3 1/2 år. 18 jul, 2015 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' nej alltså du sa att du ville resa ut och se världen, då sa jag åland ironiskt för de är många som åker dit på semester med båt hahah Ja, jag förstod hahah, ville skämta lite med dig Haha jag ska /är också ut och upptäcker världen. Nu är jag i Stockholm och i höst flyttar jag till Åland haha jaha x) Hedwig96: vad ska du göra på Åland? Jobba eller nåt? Studera, på Högskolan. 3 1/2 år... Jag ska va fast på en ö i 3 1/2 år. Åh vad härligt 18 jul, 2015 23:48 |
|
Hedwig96
Elev |
andi tack, de hoppas jag med
Idag har jag varit till sf bokhandeln för första gången och imorgon ska jag till Grönan 18 jul, 2015 23:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: andi tack, de hoppas jag med Idag har jag varit till sf bokhandeln för första gången och imorgon ska jag till Grönan Härligt, härligt ♥ Vill också ha det så, när jag börjar studera på högskola! 18 jul, 2015 23:54 |
|
skogsvarelser
Elev |
först skrapade jag upp knogarna på höger hand och nu slog jag i hela vänster hand mot dörrkarmen, liksom vilken hand är det meningen att jag ska använda nu??
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 19 jul, 2015 00:08 |
|
Chaemy
Elev |
Jag kan inte sova. Det har varit så de senaste nätterna och bättre blir det verkligen inte. Jag har försökt sova i över en timma nu utan resultat.
Jag kommer typ börja gråta snart.
19 jul, 2015 00:44 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag har nördat food gifs hela dagen idag??
19 jul, 2015 00:48 |
|
Embroyo
Elev |
19 jul, 2015 00:49 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen