@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
18 jul, 2015 22:54 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Filmtips någon? Eller borde jag börja se på scrubs? Känner dock för en film.. Beror på vad för film du vill se? Men kanske Prayers For Bobby, The Uninvited, Sucker Punch, The Dorm, the woman in black 2, Rent, Stick it, Rat Race osv 18 jul, 2015 22:57 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar 18 jul, 2015 22:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' 18 jul, 2015 23:00 |
|
Borttagen
|
ska be att jag vaknar med finare hud imorgon
18 jul, 2015 23:01 |
|
Borttagen
|
Jag hade väldigt höga förväntningar om "The godfather" efter att några av mina vänner pratade om hur bra den filmen var. "Man måste se den någon gång i livet."
Men jag har sett 1,5 av de tre filmerna i serien och det är seriöst de segaste filmerna jag har sett. Den är inte spännande alls, när det händer något så sitter man helt oberoende och bara "okej, hon dog". Jag sitter och bara väntar att filmen ska ta slut och den är 175 minuter lång. Jag får väl se klart tvåan och trean men sen vill jag inte ens höra namnet av den igen. 18 jul, 2015 23:04 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' nej alltså du sa att du ville resa ut och se världen, då sa jag åland ironiskt för de är många som åker dit på semester med båt hahah 18 jul, 2015 23:09 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag gråter bara över att höra en låt av Amy Winehouse.
Ögghhh Fast iofs så såg jag den där dokumentären om henne nyligen och den var väldigt sorglig. Asså åååh </333
18 jul, 2015 23:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Kan man stanna i Sverige på sommarlovet? Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... åland hahaha nej menförstår vad du menar Hahahaha vad bra xD Är du i Åland? Isf får du skicka vykort :' nej alltså du sa att du ville resa ut och se världen, då sa jag åland ironiskt för de är många som åker dit på semester med båt hahah Ja, jag förstod hahah, ville skämta lite med dig 18 jul, 2015 23:19 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Trädkatten: Jag gråter bara över att höra en låt av Amy Winehouse. Ögghhh Fast iofs så såg jag den där dokumentären om henne nyligen och den var väldigt sorglig. Asså åååh </333 vart kan man se den? 18 jul, 2015 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen