@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I hjärup? I så fall går vi i alla fall nära varandra c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: är det min skola? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: delete. miiiin skola är braaaa Vill verkligen byta skola, har hittat en skola som verkar passa mig perfekt.. Är dock för rädd för att nämna det för henne, så nu har jag lagt ut ett brev på balkongen till henne, heh Har redan bestämt mig för en skola, haha Nope! SSKS Yes, i Hjärup! Och ja det gör vi ^-^ 18 jul, 2015 20:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: omg då kan vi faktiskt träffas ^_^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: I hjärup? I så fall går vi i alla fall nära varandra c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: är det min skola? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: delete. miiiin skola är braaaa Vill verkligen byta skola, har hittat en skola som verkar passa mig perfekt.. Är dock för rädd för att nämna det för henne, så nu har jag lagt ut ett brev på balkongen till henne, heh Har redan bestämt mig för en skola, haha Nope! SSKS Yes, i Hjärup! Och ja det gör vi ^-^ 18 jul, 2015 21:12 |
|
Borttagen
|
Haha, G kom just in och frågade Pa to ta na kako? Jag svarade bara Ja pa ta na kako ja. Och F i bakgrunden Oyeah oyeh oyeah!!! De va ganska komiskt xD
18 jul, 2015 21:13 |
|
Borttagen
|
Ska snart äta key lime pie för första gången i mitt liv, har verkligen velat testa det i flera år så ser fram emot det något galet...
Men det är jag som ska göra den. ._. Jag tycker inte om att baka, är alltid lite förvirrad när jag gör det och är så rädd att jag ska fucka up allt. Vill ju bara ha lite key lime pie. 18 jul, 2015 21:22 |
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nån här som har läst Miss Peregrines hem för besynnerliga barn och Spökstaden ? Jag håller på att läsa spökstaden nu, som är tvåan upptäckte jag sen, men jag hoppas att jag kan läsa den ändå och läsa ettan sen?`xD eller? Tycker de verkar väldigt spännande Jag har läst dom, tycker dom är jätte bra
18 jul, 2015 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Borttagen: Jag tittar just nu på ett socialt experiment på Youtube, och det är helt sjukt. 85 procent av alla människor i Stockholm centrum går bara förbi, utan att ens ringa polisen när de hör en kvinna gråta och skrika efter hjälp inifrån en bil. Kastar knappt en blick på den. Helt otroligt. Gud vad hemskt! Länk? Visst är det! https://www.youtube.com/watch?v=M4QzZpwh66w 18 jul, 2015 22:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Min varukorg på bokus ligger just nu på 828 kronor och det ökar fortfarande D:
Har dessutom typ 20 böcker hemma som jag behöver läsa först Hej 18 jul, 2015 22:08 |
|
Borttagen
|
Kan man stanna i Sverige på sommarlovet?
Vill ut och resa, ge mig ut i världen. Är less på Sverige. Vill upptäcka mitt universum. Babbeltrabbel... 18 jul, 2015 22:40 |
|
Luna Chang
Elev |
Filmtips någon?
Eller borde jag börja se på scrubs? Känner dock för en film.. Hej 18 jul, 2015 22:46 |
|
Borttagen
|
Normalt så brukar ju blommorna göra växten ännu finare. Men när de kommer till taklöken så är det tvärt om!
Taklök är nog min favoritväxt (efter kaktus), även om dess blommor ser konstiga ut. Köpte tre stycken på mitt jobb idag (jobbar på en plantskola) eftersom de tre sommarblommor som min mor köpte vissnade, det var så trist att titta på så varför inte plantera en perenn som håller i flera år? ![]() ![]() Eftersom mina taklökar inte har hunnit att blomma så kan jag bjuda på en bild jag hittade på google; Är det ärligt någon som tycker blommorna ser fina ut? D: 18 jul, 2015 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen