@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kollar på Doctor Who med mamma
18 jul, 2015 19:36 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har fått en kaktus, och måste hitta på ett namn till den -.^ döp den till Taggiga Tiffany! 18 jul, 2015 19:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Jag har fått en kaktus, och måste hitta på ett namn till den -.^ döp den till Taggiga Tiffany! Haha, vilket awesome namn! xD tror jag kör på det, tack! 18 jul, 2015 19:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I hjärup? I så fall går vi i alla fall nära varandra c: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: är det min skola? Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: delete. miiiin skola är braaaa Vill verkligen byta skola, har hittat en skola som verkar passa mig perfekt.. Är dock för rädd för att nämna det för henne, så nu har jag lagt ut ett brev på balkongen till henne, heh Har redan bestämt mig för en skola, haha Nope! SSKS 18 jul, 2015 19:53 |
|
Embroyo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Embroyo: Skrivet av Borttagen: Jag har fått en kaktus, och måste hitta på ett namn till den -.^ döp den till Taggiga Tiffany! Haha, vilket awesome namn! xD tror jag kör på det, tack! Men gud xD haha vad kul, varsågod! 18 jul, 2015 19:54 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Vildvittra var tydligen i min uppväxtort, där jag också är. Men jag missade henne för att jag inte aktivt kollar på Facebook Så synd D: Vi hade ju kunnat ses ju! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 18 jul, 2015 20:19 |
|
Frivolt
Elev |
Nån här som har läst Miss Peregrines hem för besynnerliga barn och Spökstaden ? Jag håller på att läsa spökstaden nu, som är tvåan upptäckte jag sen, men jag hoppas att jag kan läsa den ändå och läsa ettan sen?`xD eller?
Tycker de verkar väldigt spännande 18 jul, 2015 20:26 |
|
OwlSun28871
Elev |
01000001 01010000 01010000 01000001 01010010 01000101 01001110 01010100 01001100 01011001 00100000 01010100 01011001 01000011 01001011 01000101 01010010 00100000 01010011 01000001 01010010 01000001 01001000 00100000 01010011 01001000 01000001 01001000 01001001 00100000 01001111 01000011 01001000 00100000 01000001 01001101 01011001 00100000 01000001 01000011 01001011 01000101 01010010 00100000 01001111 01001101 00100000 01001111 01010010 01010000 01001000 01000001 01001110 00100000 01000010 01001100 01000001 01000011 01001011 00100000 01000011 01000001 01001110 00100000 01010011 01001111 01001101 01000101 01001111 01001110 01000101 00100000 01010000 01001100 01000101 01000001 01010011 01000101 00100000 01001000 01001111 01001100 01000100 00100000 01001101 01000101 00100000 01001001 00100000 01001000 01000001 01010110 01000101 00100000 01000010 01000101 01000101 01001110 00100000 01010011 01000011 01010010 01000101 01000001 01001101 01001001 01001110 01000111 00100000 01000110 01001111 01010010 00100000 01001100 01001001 01001011 01000101 00100000 01010100 01001000 01001001 01010010 01010100 01011001 00100000 01001101 01001001 01001110 01010101 01010100 01000101 01010011
I'm only in it for the dog 18 jul, 2015 20:44 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nån här som har läst Miss Peregrines hem för besynnerliga barn och Spökstaden ? Jag håller på att läsa spökstaden nu, som är tvåan upptäckte jag sen, men jag hoppas att jag kan läsa den ändå och läsa ettan sen?`xD eller? Tycker de verkar väldigt spännande Jag har läst Miss Peregrines hem! Tyckte dock att den var ganska tråkig. Överskattad, skulle jag säga. Fast det var intressanta bilder i den.. o.O 18 jul, 2015 20:52 |
|
Embroyo
Elev |
18 jul, 2015 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen