@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: delete. miiiin skola är braaaaVill verkligen byta skola, har hittat en skola som verkar passa mig perfekt.. Är dock för rädd för att nämna det för henne, så nu har jag lagt ut ett brev på balkongen till henne, heh 18 jul, 2015 10:36 |
|
Borttagen
|
Jag pratade i sömnen och min pojkvän kunde återge allt!
J: Jag H: Han Jag ligger vänd från honom och pekar på min skuldra och säger: J: har du sett det här? H: vadå? J: min tatuering! H: vad är det för tatuering? J: elevhem! H: är det ravenclaw? J: nej! H: är det hufflepuff? J: nej! H: är det slytherin? J: ja! Men bara tillfälligt! Wtf?? 18 jul, 2015 11:50 |
|
Beben
Elev |
Jag har precis läst klart den mest sorgliga fan fictionen jag någonsin läst... Men den slutade lyckligt, typ. Nu ska jag äta frukost och ta en huvudvärkstablett eftersom att jag har gråtit så mycket att jag har ont i huvudet.
(Fanfiction: Cancer (Ziall Horlik) AU av BriannaLynnC98 på wattpad.) 18 jul, 2015 12:33 |
|
EMELESEL
Elev |
Hahahaha well yeah cx Jag är en random tanke som smugger sig på en när en minst anar det 18 jul, 2015 13:35 |
|
Borttagen
|
Jag åt en maka med bestick-->
-Why? - i do'nt know! 18 jul, 2015 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag åt en maka med bestick--> -Why? - i do'nt know! Oh my 18 jul, 2015 14:08 |
|
Solkatten
Elev |
Har nu badat för första gången den här sommaren.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 18 jul, 2015 15:07 |
|
Elma00
Elev |
18 jul, 2015 16:20 |
|
Borttagen
|
Jag tittar just nu på ett socialt experiment på Youtube, och det är helt sjukt. 85 procent av alla människor i Stockholm centrum går bara förbi, utan att ens ringa polisen när de hör en kvinna gråta och skrika efter hjälp inifrån en bil. Kastar knappt en blick på den. Helt otroligt.
18 jul, 2015 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: delete. miiiin skola är braaaa Vill verkligen byta skola, har hittat en skola som verkar passa mig perfekt.. Är dock för rädd för att nämna det för henne, så nu har jag lagt ut ett brev på balkongen till henne, heh Har redan bestämt mig för en skola, haha 18 jul, 2015 16:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen