Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20867 20868 20869 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

Jag har både Wii, förhoppningsvis en kontroll och jag kan säkert hitta spelet någonstans här hemma

Yay! Så gör jag och kompisarna. Men du behöver också ett minneskort...

Jo men det tror jag att jag har

Vill verkligen testa super smash Bros melee till gc...

17 jul, 2015 22:46

Emma Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

Jag har både Wii, förhoppningsvis en kontroll och jag kan säkert hitta spelet någonstans här hemma

Yay! Så gör jag och kompisarna. Men du behöver också ett minneskort...

Jo men det tror jag att jag har

Vill verkligen testa super smash Bros melee till gc...

Åh jag med! Det verkar superkul!

Trött tjej <333

17 jul, 2015 22:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

Jag har både Wii, förhoppningsvis en kontroll och jag kan säkert hitta spelet någonstans här hemma

Yay! Så gör jag och kompisarna. Men du behöver också ett minneskort...

Jo men det tror jag att jag har

Vill verkligen testa super smash Bros melee till gc...

Åh jag med! Det verkar superkul!

Brawl tycker jag inte är särskilt bra, men har hört att melee ska var det bästa :p

17 jul, 2015 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av DarkBells:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av DarkBells:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av DarkBells:
Någon som absolut älskar gillar Game of Thrones här?
yesbox, fast jag har inte läst böckerna
Nää, inte jag heller. Jag funderar på att göra det efter sommaren, då sjätte boken kommer ut i oktober. Den kommer ju ut innan säsong 6 startar på HBO och holy macaroni vilken cliffhanger i slutet av säsong fem! Har du sett den?


Har sett alla avsnitt :O
Kommer bok 6 ut i oktober? :3 Good. Jag tycker inte om at serien svävat ifrån böckerna så mkt *-(
Jag hade tydligen läst fel, för jag läste det här på en annan sida: If you've been anxiously awaiting the release of "The Winds of Winter," the sixth book in George R.R. Martin's "A Song of Ice and Fire" heptalogy, your wait is about to get longer. It looks like the earliest the book will hit store shelves is 2016.
Det var en annan bok av samma författare som skulle komma ut :'(

Om du har lust så kan vi väl uggla om det senaste avsnittet? Jag behöver nämligen diskutera mina idéer...

MTEL Åh, vad kul! Hur mycket har du sett?



Alla säsonger plus första boken, och lite av andra ;P

17 jul, 2015 23:17

Borttagen

Avatar


Blir galen, det står att jag har ett meddelande (brevet lyser) men när jag öppnar finns det inget ;_;

17 jul, 2015 23:26

Igelbarnet
Elev

Avatar


Ikväll/Inatt har varit så underbart. Idag fixade jag en blomma och la ljus i fönstret och städade skrivbordet lite smått. Har fortfarande en del kvar men äntligen försvinner klumpen i bröstet en stund och jag kan bara slappna av. Det doftar så gott också :3

18 jul, 2015 00:47

Obliviate_
Elev

Avatar


såg just en katt bli ihjälkörd. fan vad dåligt jag mår.

18 jul, 2015 00:50

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Trött på att hålla mig undan. Nu går jag ut i köket och är ivägen för jag svälter lite här.

18 jul, 2015 09:28

DarkBells
Elev

Avatar

+1


AlexZz Haha, ja. Men det kan bli långtråkigt ibland, speciellt när man inte kan se på film på datorn :'(

mteL Är det mycket från böckerna som man missar i tv-serien?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

18 jul, 2015 10:03

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Trött på att inte äta godis. Nu går jag och köper godis.

18 jul, 2015 10:13

1 2 3 ... 20867 20868 20869 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.