Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20866 20867 20868 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Älskar att den franska NRJ har bara spelat 1D låtar nonstop exakt hela dagen idag och gör det fortfarande. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

17 jul, 2015 22:20

Detta inlägg ändrades senast 2015-07-17 kl. 22:21
Antal ändringar: 1

Emma Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D
Skrivet av Borttagen:
Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D
. Men när vi är hos kompisen spelar vi Mario Party 4 och Mario Kart Duoble dash (Stavning?). Kontrollen är riktigt skön

Älskar gamecube!!

Jag funderar på att köpa adaptern som gör att man kan spela med gamecube kontroll i super smash Bros for Wii U eftersom det är mitt favoritspel.

Åh va smart!

Trött tjej <333

17 jul, 2015 22:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D
Skrivet av Borttagen:
Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D
. Men när vi är hos kompisen spelar vi Mario Party 4 och Mario Kart Duoble dash (Stavning?). Kontrollen är riktigt skön

Älskar gamecube!!

Jag funderar på att köpa adaptern som gör att man kan spela med gamecube kontroll i super smash Bros for Wii U eftersom det är mitt favoritspel.

Åh va smart!

Tack^^
Har testat det i brawl men fattar aldrig vilken knapp man hoppar med :p

17 jul, 2015 22:22

Emma Granger
Elev

Avatar


ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Trött tjej <333

17 jul, 2015 22:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

17 jul, 2015 22:31

Borttagen

Avatar


Jag fattar verkligen inte den här grejen med att folk tycker synd om Pluto. Det är en sten, den känner inget och tänker inte så sluta.

Och nej, det ser inte ens ut som ett hjärta.

17 jul, 2015 22:33

HuffiePuffie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag fattar verkligen inte den här grejen med att folk tycker synd om Pluto. Det är en sten, den känner inget och tänker inte så sluta.

Och nej, det ser inte ens ut som ett hjärta.


vad har jag missat

17 jul, 2015 22:35

Emma Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

Jag har både Wii, förhoppningsvis en kontroll och jag kan säkert hitta spelet någonstans här hemma

Trött tjej <333

17 jul, 2015 22:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

Jag har både Wii, förhoppningsvis en kontroll och jag kan säkert hitta spelet någonstans här hemma

Yay! Så gör jag och kompisarna. Men du behöver också ett minneskort...

17 jul, 2015 22:38

Emma Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Emma Granger:
ceczan04

Haha, det förstår jag, älskar dock Mario Party 4 och saknar det så mycket!!

Ja, jag och mina två kompisar spelar alla möjliga spel på Nintendo-konsoler.
Men om du har ett wii och en cg kontroll kan du kanske köpa spelet på typ tradera. Där kan man nog också köpa kontroller och liknande :p

Jag har både Wii, förhoppningsvis en kontroll och jag kan säkert hitta spelet någonstans här hemma

Yay! Så gör jag och kompisarna. Men du behöver också ett minneskort...

Jo men det tror jag att jag har

Trött tjej <333

17 jul, 2015 22:40

1 2 3 ... 20866 20867 20868 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.