@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nåja. Nu är det godnatt från mig. Tänker sova länge, och ha fina drömmar.
G'night Mugglis. 17 jul, 2015 20:53 |
|
DarkBells
Elev |
17 jul, 2015 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D Skrivet av Borttagen: . Men när vi är hos kompisen spelar vi Mario Party 4 och Mario Kart Duoble dash (Stavning?). Kontrollen är riktigt skön Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D 17 jul, 2015 21:25 |
|
DarkBells
Elev |
17 jul, 2015 21:42 |
|
AlexZz
Elev |
17 jul, 2015 21:49 |
|
DarkBells
Elev |
Ja, samma här, börjat bli aktiv här igen nu under sommaren så jag har som mest tråkigt
17 jul, 2015 21:54 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av DarkBells: Ja, samma här, börjat bli aktiv här igen nu under sommaren så jag har som mest tråkigt The best time! . .
17 jul, 2015 22:01 |
|
Emma Granger
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D Skrivet av Borttagen: . Men när vi är hos kompisen spelar vi Mario Party 4 och Mario Kart Duoble dash (Stavning?). Kontrollen är riktigt skön Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D Älskar gamecube!! Trött tjej <333 17 jul, 2015 22:10 |
|
Borttagen
|
Jag älskar hur alla finns där för en när man faktiskt behöver det. Underbart.
17 jul, 2015 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emma Granger: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D Skrivet av Borttagen: . Men när vi är hos kompisen spelar vi Mario Party 4 och Mario Kart Duoble dash (Stavning?). Kontrollen är riktigt skön Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D Älskar gamecube!! Jag funderar på att köpa adaptern som gör att man kan spela med gamecube kontroll i super smash Bros for Wii U eftersom det är mitt favoritspel. 17 jul, 2015 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen