@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Händer tre stora grejer inom tre olika fandoms idag.
NRJ 1D party exakt hela dagen. En 5SOS lyric video på en ny låt och en PaperTown livestream senare ikväll. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2015 18:12 |
|
Borttagen
|
Jag antar att det inte är alltför ovanligt att vänner citerar saker från något så att det blir en sammanhängande konversation, however, jag tror att det är rätt ovanligt att välja Åkesson att citera.
Men fan vad kul det kan vara. 17 jul, 2015 18:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Sitter i Viking Line terminalen i Åbo. Tråkigt. Men snart är jag i Stockholm
17 jul, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Jag får spela spyro!! YES. Vilken tur att jag har en pojkvän med gamecube :'D
17 jul, 2015 19:11 |
|
Borttagen
|
Hemma från Stockholm nu och ÄNTLIGEN har jag hittat två par skor som jag ville ha!
Lyckan ♥ (Dessutom kostade de sammanlagt bara 400kr, vilket kändes minst sagt skönt) 17 jul, 2015 19:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Skrivet av Borttagen: Neej! Varflr går sommaren så fort? Om en månad ede tisdag, och jag så har lunch rast. 4e dan i högis:/ Sommaren är kort, det mesta regnar bort dudududu. DE e så sant så! 17 jul, 2015 19:54 |
|
Fjalar
Elev |
17 jul, 2015 19:55 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Jag såg Jurassic World idag!! DEN ÄR SÅÅÅÅ BRA!!
17 jul, 2015 20:26 |
|
Borttagen
|
Hatkärlek-förhållande med mina tankar om Eyecandy
17 jul, 2015 20:45 |
|
Borttagen
|
Trodde inte jag kunde hata nån mer än jag redan hatade en
17 jul, 2015 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen