@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sitter på en båt från Möja till Stockholm, är sugen på choklad, dricker Loka som jag egentligen inte gillar och har bara mormor med mig. Det här är så ovanligt 0.o
17 jul, 2015 14:34 |
|
DarkBells
Elev |
17 jul, 2015 15:13 |
|
Borttagen
|
Börjar typ gråta nu. Vill spela spyro igen, det är så himla kul. Min absoluta favorit var spyro: a hero's tail. Jag kom till sista bossen (som jag då tyckte var jättesvår, och det var även en jättelång, svår resa just till honom), jag hade klarat alla utmaningar, samlat alla äggen och det var bara sista bossen kvar. DÅ TRAMPAR MIN LILLEBROR PÅ MIN PS2 SÅ DEN GÅR SÖNDER. ALLT arbete, alla timmar, allt gråt för att jag bara behövde en sekund för att få de coola äggen med stjärnor på (var 9 år och en dålig förlorare) ALLT DETTA för att sedan ska ens ettåriga lillebror som får göra vad han vill av sin mamma stampa sönder hela min spelkonsol. Jag såg det med egna ögon och HON MED OCH HON BRYDDE SIG INTE. Rip alla spyro spel. Rip alla andra spel jag också hade klarat. (Har alltid avskytt henne eftersom hon skrek på mig hela tiden och lät all sin ilska gå ut på mig). Detta skedde för typ 8 år sen men fick en sådan nostalgi nu och så kom jag på vad som hände uhuuhh
17 jul, 2015 15:23
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-17 kl. 15:31
|
|
Borttagen
|
Tchaikovsky. Nötknäpparen ♥
Vilken otrolig lust jag fick att dansa balett mitt på vardagsrumsgolvet nu! Allegro, piruett, développé, jeté, renversé et balloné - tadaaa! Jag är världens mest graciösa hobbybalettdansör! Or not.. but who cares? *Skuttar runt* 17 jul, 2015 15:23 |
|
Borttagen
|
Såg precis att spyro: a hero's tail på xbox fungerar bra till xbox 360!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VI HAR XBOX 360!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag tänker köpa den, nu får vi se om någon vill sälja den begagnat eftersom de inte tillverkas längre. EDIT: *HYPERVENTILERAR* GAMESHOP HAR DEN, SKA JAG KÖPA DEN????? Hoppas att den är funkar i xbox 360 för jag läste på internet att vissa spel funkar inte på grund av blablabla. EDIT 2: Varför måste det vara så himla dyrt. som begagnat kostar den 364 och som nytt 523 (och det står inget om kvalitén på det begagnade så ska man våga?) och sedan så vet jag inte om man måste köpa till en extra hårddisk (den enda hårddisken som finns kostar liksom 800kr. UHUHHU) Ska ringa gamestop EDIT 3: okej, så jag ringde gamestop och man kunde bara spela om man hade den gamla upplagan (vet inte vilken den gamla upplagan är men eftersom jag har en tillverkad 2008 och den första tillverkades 2005 så tror jag att jag inte har det) och det enda sättet är att chippa. Och det är olagligt sa dem, och det visste jag för vi hade tänkt att chippa den redan innan eftersom vi fick hur mycket som spel med konsolen för bara några hundralappar. Men vi var tvungen att chippa för att spela dem. (vi har inte gjort det ännu) sååååååå 17 jul, 2015 15:34
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-17 kl. 16:29
|
|
mine
Elev |
Sitter på balkongen och lyssnar när grannbarnen pratar första konversationen
Den ena till den andra: "Du får inte dricka saft, för vet du vad som finns där i? Det finns en massa socker och du bör därför inte dricka det" 17 jul, 2015 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tchaikovsky. Nötknäpparen ♥ Vilken otrolig lust jag fick att dansa balett mitt på vardagsrumsgolvet nu! Allegro, piruett, développé, jeté, renversé et balloné - tadaaa! Jag är världens mest graciösa hobbybalettdansör! Or not.. but who cares? *Skuttar runt* Söto ♥ 17 jul, 2015 16:37 |
|
Trädkatten
Elev |
Jag älskar henne bara mer nu ♥
Asså Amy Winehouse är så j*vla bra, och jag svär aldrig så liksom hon är riktigt bra xP
17 jul, 2015 17:13 |
|
DarkBells
Elev |
jag ärr 99% säker på att min mamma är tatiana maslany.
hon heter tatiana och dom ser identiska ut på den här bilden: ![]()
17 jul, 2015 17:23 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Jag har spelat I Can Feel It-ep och She's kinda hot på repeat sedan de kom ut på Spotify. . .
woops?
17 jul, 2015 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen