@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Jag drömde en så himla konstig dröm inatt.
Jag träffade en person som hade "dyslexi" men för henne innebar det att hon inte såg vad hon åt. Hon kunde äta sniglar direkt från marken och liknande och hon brydde sig inte (förresten var hennes mamma en padda som hon också hade varit nära på att äta upp). Sen gjorde vi någon sport som jag inte riktigt vet vad den gick ut på nu i efterhand men det handlade om att man satt fast i ett säkringsrep och klättrade runt på en hög klättervägg. Man kunde hoppa rakt ut också och liksom skjuta ifrån sig med benen och det gjorde man mycket också. Hon vann i alla fall typ hela tiden (hur man nu vann). Hon var hotande, läskig och kändes farlig för mig så jag har en konstig känsla i mig nu fortfarande. Uuh ihihih drömmar är så roliga!
17 jul, 2015 11:24 |
|
Frivolt
Elev |
Jag drömde inatt att Chaemy kom och hälsa på mig, men vi bodde hos min morbror och hans tjej xD Aja iallafall! Det va väldigt trevligt förutom att jag kände av den stora åldersskillnaden!
Aja, men vi hade väldigt trevligt annars tror jag Sen drömde jag att jag blev tillsammans med en tjej som typ egentligen var en astrid lindgren karaktär (typ pippi fast inte pippi haha) och hon va superlik en annan kompis till mig och de blandades ihop hela tiden (den kompisen brukade klä ut sig till den karaktären) och allt va skumt xD 17 jul, 2015 11:31 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Frivolt: Jag drömde inatt att Chaemy kom och hälsa på mig, men vi bodde hos min morbror och hans tjej xD Aja iallafall! Det va väldigt trevligt förutom att jag kände av den stora åldersskillnaden! Aja, men vi hade väldigt trevligt annars tror jag Sen drömde jag att jag blev tillsammans med en tjej som typ egentligen var en astrid lindgren karaktär (typ pippi fast inte pippi haha) och hon va superlik en annan kompis till mig och de blandades ihop hela tiden (den kompisen brukade klä ut sig till den karaktären) och allt va skumt xD Haha! Var roligt! Drömmar är sällan normala, typ allt är konstigt. xD
17 jul, 2015 11:55 |
|
A.k
Elev |
Jag åker till Japan imorgon i tre veckor!!! Så taggad!!!! ♥
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 17 jul, 2015 12:11 |
|
potterflicka
Elev |
Chocken som uppstod när pappa sa att det var fredag.
Känns som om det är tisdag. 17 jul, 2015 12:19 |
|
Trädkatten
Elev |
För att folk berättade sina drömmar så tänker jag berätta min dröm som jag drömde ganska nyyyligen..
Jag var typ jagad av en man (Lex Luthor från Smallville om någon sett det? Jag och min pappa började titta på det. Den är ganska dålig men så mysig att titta på med pappaa XD ♥) och Lex letade då efter mig. Han var typ som A i pretty little liars. (jag hade sett pll precis innan jag gått o lagt mig..) Aa, och då så knackade det på dörren eller något och då så kollade min pappa i den där lilla saken där man kan se vem det var och då var det Lex Luthor. Och min pappa bara "gå ner i källaren, fort!" och så schasade han ner mig i källaren. Och jag såg typ från pappas perspektiv ett tag och då så sa han att han inte hade en dotter för Lex hade frågat om mig. Men Lex trodde inte på honom och typ puttade iväg pappa och sprang ner i källaren. Och då så hade jag sprunigt igenom någon konstig labyrint där nere och gått vidare till ett nytt rum och där var det typ en marknad elr något med massa människor. Och då så sa jag och min syster som helt plötsligt dök upp i drömmen att vi var jagade och behövde gömma oss så dem människorna tog in oss i ett litet rum för att gömma oss. Och sen hörde man Lex komma in i rummet och han bara "VAR ÄR DEM?!" skit surt och han typ slog omkull saker och skrek på folket i marknaden. Och sen så var vi typ helt plötsligt i labyrinten jagade av Lex och så sprang vi runt där jätte länge och han hade dragit fram en pistol som han viftade med efter oss o sen så snubblade han eller något ? Och då så tog jag hans pistol han hade tappat och bara tryckte på avtryckaren med pistolen riktad mot honom. Och asså ni fattar inte känslan jag fick. där. För jag tänkte inte när jag gjorde det där jag bara gjorde det. Jag skulle aldrig skjuta någon, jag blev typ helt paff. Jag bara shit, nej, det här händer inte. Alltså den känslan haha den går typ inte att besktiva, det var hemskt. Aa men sen som tur var hade den slut på kulor så jag sköt honom inte. XD Haha jag tog bort några saker för det blev så långt annars... cx EDIT: Jag skrev "typ", "asså" och "elr ngt" skit många gånger i den här texten ahaha XDD
17 jul, 2015 12:50
Detta inlägg ändrades senast 2015-07-17 kl. 12:53
|
|
DarkBells
Elev |
Skrivet av Borttagen: Neej! Varflr går sommaren så fort? Om en månad ede tisdag, och jag så har lunch rast. 4e dan i högis:/ Sommaren är kort, det mesta regnar bort dudududu.
17 jul, 2015 12:50 |
|
HuffiePuffie
Elev |
Idag ska jag se Jurassic World på bio!
17 jul, 2015 12:55 |
|
Trädkatten
Elev |
17 jul, 2015 13:02 |
|
Solkatten
Elev |
Kommer inte vilja lämna datorn alls nu då NRJ har ett 24/7 1D party just nu. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 jul, 2015 14:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen