@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
De ha vari massa inbrott i vörå och här ska jag sova inatt, ME EN DLRR SOM INT GÄR ATT LÅSA..... Jag e typ livdd! Moffa flrsöker fixa det nu men jag kommer int sov bra inatt
16 jul, 2015 22:04 |
|
DarkBells
Elev |
Nää, inte jag heller. Jag funderar på att göra det efter sommaren, då sjätte boken kommer ut i oktober. Den kommer ju ut innan säsong 6 startar på HBO och holy macaroni vilken cliffhanger i slutet av säsong fem! Har du sett den?
16 jul, 2015 22:05 |
|
Frivolt
Elev |
Sett mariette nu och hon e så jäkla bra
16 jul, 2015 22:16 |
|
Klaestron
Elev |
Vildvittra var tydligen i min uppväxtort, där jag också är. Men jag missade henne för att jag inte aktivt kollar på Facebook
16 jul, 2015 22:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av DarkBells: Nää, inte jag heller. Jag funderar på att göra det efter sommaren, då sjätte boken kommer ut i oktober. Den kommer ju ut innan säsong 6 startar på HBO och holy macaroni vilken cliffhanger i slutet av säsong fem! Har du sett den? Har sett alla avsnitt :O Kommer bok 6 ut i oktober? :3 Good. Jag tycker inte om at serien svävat ifrån böckerna så mkt *-( 16 jul, 2015 22:27 |
|
Hedwig96
Elev |
Arbetsdag 7/7 imorgon sen bär det av mot Stockholm
16 jul, 2015 22:29 |
|
Frivolt
Elev |
Kan inte bestämma mig om jag ska se en film (Jurrasic World) eller om jag ska spela Harry Potter 3 på datorn? xD
svårt XD 16 jul, 2015 23:01 |
|
skogsvarelser
Elev |
har gått runt hela dagen och tänkt på hur många ställen folk inte dricker saft på. saft är så gott. jag äskar saft. flädersaft
saft es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 16 jul, 2015 23:35 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Jag tror jag spontant har lovat att låna ut mitt elpiano på obestämd tid. Vilket jag är väldigt nöjd med, för jag använder ändå bara det "riktiga" pianot och jag får en anledning att besöka min kusin när jag lämnar det
16 jul, 2015 23:40 |
|
LolFeelings
Elev |
Vad gör man ens med böcker man inte vill ha längre? Lägger ut på blocket och hoppas på att någon nappar? Det kanske skulle fungera med några av böckerna, men verkligen inte alla. Det är ju synd att slänga om de ändå är i bra skick
16 jul, 2015 23:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen