@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Önskar jag hade gratis internet där jag är just nu. Har 1GB kvar på mobilen och det kommer att ta slut snabbt.
16 jul, 2015 19:00 |
|
Hinny
Elev |
Skrivet av Borttagen: Muggla inte, det drar mycket!Önskar jag hade gratis internet där jag är just nu. Har 1GB kvar på mobilen och det kommer att ta slut snabbt. ![]()
16 jul, 2015 19:05 |
|
Borttagen
|
Så vi ska tydligen vara i Stockholm hela dagen imorgon. Tur att jag får pengar, kanske kan passa på att köpa nåt fint! Annars känner jag inte för att åka alls för tillfället...
16 jul, 2015 19:09 |
|
Borttagen
|
Jag drog ut till min pojkväns föräldrars hus (de är borta!) och det regnade precis hur mycket som helst!
16 jul, 2015 19:46 |
|
potterflicka
Elev |
Det måste vara något fel på mig.
Jag tackade just nej till kebab. 16 jul, 2015 20:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gå på museeum Så vi ska tydligen vara i Stockholm hela dagen imorgon. Tur att jag får pengar, kanske kan passa på att köpa nåt fint! Annars känner jag inte för att åka alls för tillfället... 16 jul, 2015 21:19 |
|
DarkBells
Elev |
16 jul, 2015 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Gå på museeum Så vi ska tydligen vara i Stockholm hela dagen imorgon. Tur att jag får pengar, kanske kan passa på att köpa nåt fint! Annars känner jag inte för att åka alls för tillfället... Ja, det är planen om vi hinner ^^ 16 jul, 2015 21:54 |
|
Obliviate_
Elev |
yesbox, fast jag har inte läst böckerna
16 jul, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Jag såg regnbågen röra vid marken ikväll!
Så, godnatt mugglis. Jag återkommer när jag varit i Stockholm och antagligen varit på SF Bokhandeln 16 jul, 2015 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen