Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20858 20859 20860 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Idag var det fem månader sedan jag och roger davies ugglade med
varandra för första gången!:'D


Haha, det finns alltid nåt att fira!

16 jul, 2015 14:06

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Archarec:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Archarec:
Funderar på att skaffa en kampfisk. :o En firre och ett litet akvarium känns ganska överkomligt ändå.

åh kampfiskar ♥

Jag har haft typ tre stycken tror jag, sen orkade jag inte rengöra akvariet nå mer så jag sålde det :'

Men alltså kampfiskar är sååå fina ♥


Visst är dom?! Jag har aldrig haft just en kampfisk, men har vuxit upp med en himla massa andra fiskar. Många tycker ju att fiskar är tråkiga men jag tycker att de är trevliga.

Fiskar är ju det perfekta djuret!
Du behöver aldrig gå ut med dom, de är fina att titta på, de låter inget alltså vad är det att inte gilla??

Hej

16 jul, 2015 14:08

Emma Granger
Elev

Avatar


Någon som är i Göteborg under Gothia? Hade varit awesome att ses ♥ skicka en uggla bara :p

Trött tjej <333

16 jul, 2015 14:26

Borttagen

Avatar


Åh.

Ett stort fruktfat med jordgubbar, gul kiwi, physalis, vindruvor och en massa annat gott - bra musik och så skriva på boken.
Och så har jag fint rödvin i skåpet.

Life's pretty sweet right now.

16 jul, 2015 15:30

Borttagen

Avatar


Jag ogillar starkt dagar som börjar bra men blir dåliga efter ett visst antal timmar...
Nu skulle jag ge allt för att få en kram. Men det kommer inte att hända, för den enda personen som får ge mig kramar utan att jag tycker det är obehagligt, verkar inte bry sig om att komma hit överhuvudtaget...


Så jag tänker tänka på Eyecandy istället. Och vara glad över det faktum att han nu följer mig på instagram.

16 jul, 2015 16:02

Borttagen

Avatar


Hör ni gott folk!! Idag är det 10 år sedan Harry Potter and the Half-Blood Prince släpptes!

16 jul, 2015 17:40

Obliviate_
Elev

Avatar


2,5 mil på cykel avklarat idag. Fan vad nöjd jag är med mig själv

16 jul, 2015 17:51

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Hör ni gott folk!! Idag är det 10 år sedan Harry Potter and the Half-Blood Prince släpptes!

Håller på att läsa om serien och är på den boken just nu.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

16 jul, 2015 18:05

Frivolt
Elev

Avatar


Ska se Mariette ikväll

16 jul, 2015 18:52

Borttagen

Avatar


Jag måste verkligen göra något med mitt hår skaffa nån ny frisyr osv

16 jul, 2015 18:54

1 2 3 ... 20858 20859 20860 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.