@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Inte nog med att hagamannen snart kommer tillbaka hit, nu har även en farlig man rymt från rättspsyk och han kan va i umeå...
NÄMENEEEEEE, NÅN SOM KAN TÄNKA SIG ATT HA EN INNEBOENDE??? GÄRNA TYP LÅNGT SOM FAN FRÅN FOLK - TYP I SKOGEN ELLER NÅTT? Kan ta ett slott på engelska landsbygden också om nån har nått sånt!! 15 jul, 2015 14:26 |
|
Borttagen
|
Ja e tillbaka
15 jul, 2015 14:31 |
|
Qlql
Elev |
Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Qlql: Såg filmen för första gången häromdagen. Musikalen såg jag i New York i höstas. Såpass! Häftigt, jag visste inte ens att det fanns en musikal, har bara sett filmen. Den spelar både i London och New York. Mycket bra musik och de medverkande barnen är helt otroliga! Den vann 7 Oliver Awards. Om du har spotify så sök på Matilda. Mitt favoritnummer är Revolting Children följt av "Naughty". Trailer https://www.youtube.com/watch?v=JE_Fzt6uT2g 15 jul, 2015 15:01 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2015 15:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Qlql: Skrivet av L'Amour et Psyché: Skrivet av Qlql: Såg filmen för första gången häromdagen. Musikalen såg jag i New York i höstas. Såpass! Häftigt, jag visste inte ens att det fanns en musikal, har bara sett filmen. Den spelar både i London och New York. Mycket bra musik och de medverkande barnen är helt otroliga! Den vann 7 Oliver Awards. Om du har spotify så sök på Matilda. Mitt favoritnummer är Revolting Children följt av "Naughty". Trailer https://www.youtube.com/watch?v=JE_Fzt6uT2g Har läst boken men både boken och filmen är lika bra Spoiler: Tryck här för att visa! 15 jul, 2015 15:38 |
|
Borttagen
|
Köpte en riktig pendel idag, eftersom den jag har nu hade jag gjort själv.
Men jag är så himla glad att jag köpte en för den är SÅÅÅ MYCKET BÄTTRE. Jag sa "Ja, nej, kanske, vill inte svara" och den svarade med hur den gör rörelserna för varje svar DIREKT. Jag var jättechockad så jag gjorde det igen, samma svar och lika snabbt! Min förra var inte alls lika pålitlig och väldig seg när den skulle svara vilket gör att jag inte har lyckats få "kanske" eller "vill inte svara". Men den nya gungade fram och tillbaka på kanske och stannade helt och hållet på "vill inte svara". Tips till alla: Om ni har råd att köpa en pendel (behöver inte vara en dyr variant) så köp den. Om ni gör en egen, rena den noga (för det kan nog vara därför som min inte ville funka så bra) 15 jul, 2015 15:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av skogsvarelser: hur gör en för att sluta tvivla på allt hela tiden? är osäker på ifall vi faktiskt har läxor/prov även om jag skrivit upp dem, tror alltid jag kommer ihåg fel om saker som ska hända, kan till och med sitta på bussen och se att det är rätt linje med rätt hållplatser och ändå vara orolig att jag tagit fel buss?? Åh känner igen det där med bussen. Dubbelkollar alltid tider och bussnummer typ fem gånger. x) Brukar dessutom kolla på nummerna på bussarna på båda sidorna för att verkligen se till att jag är på rätt. x) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 15 jul, 2015 15:49 |
|
Borttagen
|
https://www.youtube.com/watch?v=u22fI1ZS5HA
JA vet int men jag gillar den. De e blandat riksvenska och Finlandssvenska och de e som så kiva på nå vis 15 jul, 2015 18:45 |
|
Wingardium Levioosa
Elev |
15 jul, 2015 18:48 |
|
Borttagen
|
Jag är trött! Sovit tre timmar sen igår kl 14 x)
15 jul, 2015 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen