@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NezzNezz
Elev |
Jag var nyfiken på om mitt finger fick plats i en glasflaska... Nu sitter jag fast och börjar få lite panik
Everyday I try to look my best, even though inside I’m such a mess. 15 jul, 2015 02:20 |
|
Qlql
Elev |
Såg filmen för första gången häromdagen. Musikalen såg jag i New York i höstas. 15 jul, 2015 02:49 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Skrivet av Qlql: Såg filmen för första gången häromdagen. Musikalen såg jag i New York i höstas. Såpass! Häftigt, jag visste inte ens att det fanns en musikal, har bara sett filmen. 15 jul, 2015 03:27 |
|
Borttagen
|
Alltså aj mina fötter. Inatt på jobbet hade jag planer på att ta en joggingtur direkt efter jobbet. Asbra idé liksom.
Sen fick jag en arbetsuppgift som innebar att jag gått hit och dit och stått upp konstant sen kl 2 (brukar oftast ha uppgifter där man kan sitta ner emellanåt). Det i kombination med dåliga stålhätteskor gjorde att jag vid 5.30 knappt kunde gå pga det kändes som om mina trampdynor punkterats. Så ingen springtur idag! Är dock glad ändå för jag är ledig ända till fredagkväll!' 15 jul, 2015 06:56 |
|
Borttagen
|
HEJ MUGGLISAR Nu är det såhär, att jag känner ett starkt behov av att köpa kängor nu i pengatider. Vet någon vart man kan åka och testa Dr Martens? :O 15 jul, 2015 09:06 |
|
Borttagen
|
15 jul, 2015 09:52 |
|
Borttagen
|
Kommer sitta ensam hemma typ, för bestämde mig att jag inte mår bra nog för att åka iväg.
Nu såhär i efterhand, när de redan åkte, kände jag att jag ändå ville åka. Damn it. Funderar på att åka till Köping, men vad ska jag göra där i fyra timmar typ...? 15 jul, 2015 10:08 |
|
skogsvarelser
Elev |
hur gör en för att sluta tvivla på allt hela tiden? är osäker på ifall vi faktiskt har läxor/prov även om jag skrivit upp dem, tror alltid jag kommer ihåg fel om saker som ska hända, kan till och med sitta på bussen och se att det är rätt linje med rätt hållplatser och ändå vara orolig att jag tagit fel buss??
es gibt Möglichkeiten für mich, gewiß, aber unter welchem Stein liegen sie? 15 jul, 2015 11:08 |
|
Obliviate_
Elev |
sitter o äter frukost (Fil o flingor) bredvid min sovande katt. Hon är döv, kan tilläggas så hon hör inte att skålen skramlar.
Vakna, till, ser min skål, kurrar högt och hoppar upp på min dator och halvt klättrar upp i min famn för att komma åt den. Kör ner henne, varpå hon lägger sig ner bredvid mig och tittar (stirrandes) på mig med sina stora blåa ögon tills jag själv äter upp. Just nu sitter hon bredvid mig och slickar ivrigt rent filskålen från resterna. 15 jul, 2015 11:19 |
|
lillamymin
Elev |
Landstingets kaffe - nam nam :3
Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 15 jul, 2015 11:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen