@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.
"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jul, 2015 20:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare. Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jul, 2015 20:09 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare. Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något. Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jul, 2015 20:11 |
|
Borttagen
|
Nu har jag skrivit lite på bloggen igen
Vill verkligen få igång det där att skriva varje dag men det kommer aldrig att gå. 14 jul, 2015 20:19 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare. Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något. Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor. Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jul, 2015 20:23 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare. Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något. Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor. Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada Ett par har blivit riktigt glada och varit riktigt pepp. Så jag har hållt kvar de i luren trots att samtalen egentligen var slut för de gav en sån energiboost. Men det finns de som har varit helt anti samtalen från mig. Jag (jätteglad Dem (entonigt Jag: ska du tacka ja? Dem: Redan gjort. Jag (fortfarande med så jävla glad röst att jag vill spy på mig själv Dem: Har inga. Jag: Nehe, nej. *tystnad* Dem: *tystnad* Jag: Men ja, ha det så bra då så ses vi i höst. Dem. Visst. *klick* "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jul, 2015 20:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare. Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något. Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor. Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada Ett par har blivit riktigt glada och varit riktigt pepp. Så jag har hållt kvar de i luren trots att samtalen egentligen var slut för de gav en sån energiboost. Men det finns de som har varit helt anti samtalen från mig. Jag (jätteglad Dem (entonigt Jag: ska du tacka ja? Dem: Redan gjort. Jag (fortfarande med så jävla glad röst att jag vill spy på mig själv Dem: Har inga. Jag: Nehe, nej. *tystnad* Dem: *tystnad* Jag: Men ja, ha det så bra då så ses vi i höst. Dem. Visst. *klick* Förstår inte varför man söker då? Om man inte nu blir glad, iaf lite "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 14 jul, 2015 20:42 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare. Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något. Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor. Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada Ett par har blivit riktigt glada och varit riktigt pepp. Så jag har hållt kvar de i luren trots att samtalen egentligen var slut för de gav en sån energiboost. Men det finns de som har varit helt anti samtalen från mig. Jag (jätteglad Dem (entonigt Jag: ska du tacka ja? Dem: Redan gjort. Jag (fortfarande med så jävla glad röst att jag vill spy på mig själv Dem: Har inga. Jag: Nehe, nej. *tystnad* Dem: *tystnad* Jag: Men ja, ha det så bra då så ses vi i höst. Dem. Visst. *klick* Förstår inte varför man söker då? Om man inte nu blir glad, iaf lite Inte jag heller. Men min fellow bibliotekarieringare hade en som hade börjat asgarva när hon berättade den goda nyheten för honom.... Han hade sökt som ett skämt.... "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 14 jul, 2015 20:43 |
|
Borttagen
|
Ska jag köpa en sprillans ny dator med lite sämre specifikationer och ha lite sämre levnadsstandard ett år
eller ska jag köpa en tre år begagnad dator med bättre specifikationer vad gäller skärm, hårddisk, processor (+ helt nytt batteri) och ha en lite smålyxig levnadsstandard i ett år? Har varit så inställd på en helt ny dator men andra alternativet känns extremt lockande! Min nya dator är 8 år gammal och håller på att klappa ihop >_< 14 jul, 2015 20:51 |
|
Borttagen
|
Tagga turki!!! Till påköpet med en av mina bästavänner (med fam...) Ibland ör det underbart att hennes styv pappa och min styv pappa är bästa vänner, våra mammor är bästisar och våra småsyskon! Ibland har man tur
14 jul, 2015 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen