Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20850 20851 20852 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
MizzNina
Elev

Avatar


Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jul, 2015 20:07

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.


Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Vad säljer du? xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 jul, 2015 20:09

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.


Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Vad säljer du? xD


Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något.
Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor.


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jul, 2015 20:11

Borttagen

Avatar


Nu har jag skrivit lite på bloggen igen

Vill verkligen få igång det där att skriva varje dag men det kommer aldrig att gå.

14 jul, 2015 20:19

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.


Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Vad säljer du? xD


Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något.
Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor.



Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 jul, 2015 20:23

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.


Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Vad säljer du? xD


Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något.
Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor.



Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada


Ett par har blivit riktigt glada och varit riktigt pepp. Så jag har hållt kvar de i luren trots att samtalen egentligen var slut för de gav en sån energiboost. Men det finns de som har varit helt anti samtalen från mig.

Jag (jätteglad Hej, du har kommit in på bibliotekarieutbildningen

Dem (entonigt Jag vet....

Jag: ska du tacka ja?

Dem: Redan gjort.

Jag (fortfarande med så jävla glad röst att jag vill spy på mig själv Jag ringer för att svara på ALLA dina frågor om Högskolan i Borås och utbildningen.

Dem: Har inga.

Jag: Nehe, nej. *tystnad*

Dem: *tystnad*

Jag: Men ja, ha det så bra då så ses vi i höst.

Dem. Visst. *klick*


"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jul, 2015 20:35

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.


Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Vad säljer du? xD


Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något.
Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor.



Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada


Ett par har blivit riktigt glada och varit riktigt pepp. Så jag har hållt kvar de i luren trots att samtalen egentligen var slut för de gav en sån energiboost. Men det finns de som har varit helt anti samtalen från mig.

Jag (jätteglad Hej, du har kommit in på bibliotekarieutbildningen

Dem (entonigt Jag vet....

Jag: ska du tacka ja?

Dem: Redan gjort.

Jag (fortfarande med så jävla glad röst att jag vill spy på mig själv Jag ringer för att svara på ALLA dina frågor om Högskolan i Borås och utbildningen.

Dem: Har inga.

Jag: Nehe, nej. *tystnad*

Dem: *tystnad*

Jag: Men ja, ha det så bra då så ses vi i höst.

Dem. Visst. *klick*



Förstår inte varför man söker då? Om man inte nu blir glad, iaf lite

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

14 jul, 2015 20:42

MizzNina
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av MizzNina:
Alltså, jo det är ju jättekul att tjäna pengar och så, men det hade varit ännu roligare om lite fler än 9 pers hade svarat under de tre timmar jag ringt nu. Tonerna av nummer som blir slagna gick mig på nerverna, vilar örat från head-setet, en sak är väldigt säker. Jag kommer aldrig kunna bli telefonförsäljare.


Du får ta och ringa mig, så kan vi snacka Vad säljer du? xD


Det är det sorgliga, jag säljer inte ens något.
Jag ringer inte stör med jobbiga grejer. Jag ringer för att gratulera folk för att de har kommit in på bibliotekarieutbildningen i Borås, och för att välkomna dem och svara på alla deras frågor.



Låter bättre än telefonförsäljare och de som får beskedet blir säkert glada


Ett par har blivit riktigt glada och varit riktigt pepp. Så jag har hållt kvar de i luren trots att samtalen egentligen var slut för de gav en sån energiboost. Men det finns de som har varit helt anti samtalen från mig.

Jag (jätteglad Hej, du har kommit in på bibliotekarieutbildningen

Dem (entonigt Jag vet....

Jag: ska du tacka ja?

Dem: Redan gjort.

Jag (fortfarande med så jävla glad röst att jag vill spy på mig själv Jag ringer för att svara på ALLA dina frågor om Högskolan i Borås och utbildningen.

Dem: Har inga.

Jag: Nehe, nej. *tystnad*

Dem: *tystnad*

Jag: Men ja, ha det så bra då så ses vi i höst.

Dem. Visst. *klick*



Förstår inte varför man söker då? Om man inte nu blir glad, iaf lite


Inte jag heller. Men min fellow bibliotekarieringare hade en som hade börjat asgarva när hon berättade den goda nyheten för honom.... Han hade sökt som ett skämt....

"I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous

14 jul, 2015 20:43

Borttagen

Avatar


Ska jag köpa en sprillans ny dator med lite sämre specifikationer och ha lite sämre levnadsstandard ett år

eller ska jag köpa en tre år begagnad dator med bättre specifikationer vad gäller skärm, hårddisk, processor (+ helt nytt batteri) och ha en lite smålyxig levnadsstandard i ett år?

Har varit så inställd på en helt ny dator men andra alternativet känns extremt lockande! Min nya dator är 8 år gammal och håller på att klappa ihop >_<

14 jul, 2015 20:51

Borttagen

Avatar


Tagga turki!!! Till påköpet med en av mina bästavänner (med fam...) Ibland ör det underbart att hennes styv pappa och min styv pappa är bästa vänner, våra mammor är bästisar och våra småsyskon! Ibland har man tur

14 jul, 2015 21:14

1 2 3 ... 20850 20851 20852 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.