Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 20849 20850 20851 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som skulle vilja göra någon sorts "100 nördiga saker innan jul" med mig? -.^

Tänkte skapa en tråd men känns onödigt om folk inte är med :c
Vad innebär det? o.O


Det finns en tråd där man skulle skriva upp hur många/vilka fandomrelaterade/nördiga saker man har gjort, innan midsommar!
Alltså, allt fandomrelaterat räknas. Sett ett avsnitt av favoritprogram? Då har du en "poäng".

Det är typ för skojs skull, se hur mycket fandomrelaterat man kanske gör ^^
Men åh det låter ju kul ^_^

14 jul, 2015 16:42

Frivolt
Elev

Avatar


Tänk om lixom fandoms skulle vara hela grejjen i skolan? Alltså att det skulle vara det man lärde sig om? (och möjligen lite matte (fast det kan ju typ va BBT), svenska (läsa fandomböcker) engelska(ja, det mest självklara - se filmer/serier som hör till ens fandom)


fatta vad mycket roligare skolan skulle varit då?

Har tänkt på det så mkt när jag ser serier - många har svårt med skolan och gör ingenting där men på fritiden så lär de sig allt om varulvar, vampyrer, spöken, magi osv osv!!!


14 jul, 2015 17:17

Borttagen

Avatar

+3


Åh, jag mindes plötsligt när, för två år sedan (tror jag) jag var på Gröna Lund med mina kusiner. Det var kväll, så jag hade på mig min I ♥ mugglis-tröja pga att det hade blivit kallt, och när vi hade åkt mattan i Lustiga Huset frågade killen som typ tog emot mattorna (eller whatever) : "Vem är mugglis? Är det din pojkvän, eller?"
Ååh ♥33 Skrattade så mycket.

14 jul, 2015 17:23

L'Amour et Psyché
Elev

Avatar


Efter att ha spenderat en del tid med ett gäng äldre damer så har jag insett en grej. Åldern är inte en ursäkt till att jag inte längre skrattar och fnissar non stop med mina bästa vänner som jag gjorde i typ högstadiet..

14 jul, 2015 17:53

Corazon
Elev

Avatar


Nu under kvällen så har jag suttit och läst igenom tråden om feminism och tråden om hbtqa+ och jag måste bara säga, jag är så jäkla stolt över att få vara en del av detta forum där så många är så otroligt accepterande! Vilket annat Harry Potter-community har den egenskapen?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2Fb85dadd6a3ed1a31c307a274bcaee418%2Ftumblr_oh1oarreOx1sjhtm9o1_500.gif

14 jul, 2015 18:44

Borttagen

Avatar


Jag är klädd i lila jeans och lila Joker-t-shirt, dricker te med honung (!!) ur min Batman-mugg och hoppas att Strepsils och teet hjälper mot den antagligen oundvikliga förkylningen... ;__;

Det är extremt när jag dricker te med andra ord.

14 jul, 2015 18:57

MissWentz
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Skrivet av MissWentz:
Skrivet av Borttagen:
Är det någon som skulle vilja göra någon sorts "100 nördiga saker innan jul" med mig? -.^

Tänkte skapa en tråd men känns onödigt om folk inte är med :c
Låter awesome!


Var du med på nördiga-saker-innan-midsommar? ^^


Nej, det var jag faktiskt inte. Det låter rätt så intressant dock.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ffd908bbfa37d7b4e8d53014c0f7045d7%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co2_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F181d8acc02dc6cba08a73f08a38fa646%2Ftumblr_mht2alk32S1r2jx5co3_250.gif

14 jul, 2015 19:08

Corazon
Elev

Avatar


14 jul, 2015 19:16

Borttagen

Avatar


Funderar på att åka till ena brorsan imorgon (med min andra bror) men han åker på morgonen och jag måste ta ut min medicin på dagen...
Men då skulle jag kunna träffa pojkvännen om jag åkte dit, vi har inte setts på ett tag nu... suck.

14 jul, 2015 19:48

Kintsugi
Prefekt

Avatar

+1


JAG HAR KÖPT ENKELBILJETT TILL JAPAN FÖR STUDIERNA SOM BÖRJAR I OKTOBER. Lyckan! Jisses, finally! Äntligen händer det grejer

Ansökan om studiemedel är inskickad och samma så ansökan om boende. Nu är nästa anhalt i september, med visum, betalning och stockholmvistelse till ambassaden. WOOHOOOO!!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 jul, 2015 19:50

1 2 3 ... 20849 20850 20851 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.