@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Men åh det låter ju kul ^_^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vad innebär det? o.O Är det någon som skulle vilja göra någon sorts "100 nördiga saker innan jul" med mig? -.^ Tänkte skapa en tråd men känns onödigt om folk inte är med :c Det finns en tråd där man skulle skriva upp hur många/vilka fandomrelaterade/nördiga saker man har gjort, innan midsommar! Alltså, allt fandomrelaterat räknas. Sett ett avsnitt av favoritprogram? Då har du en "poäng". Det är typ för skojs skull, se hur mycket fandomrelaterat man kanske gör ^^ 14 jul, 2015 16:42 |
|
Frivolt
Elev |
Tänk om lixom fandoms skulle vara hela grejjen i skolan? Alltså att det skulle vara det man lärde sig om? (och möjligen lite matte (fast det kan ju typ va BBT), svenska (läsa fandomböcker) engelska(ja, det mest självklara - se filmer/serier som hör till ens fandom)
fatta vad mycket roligare skolan skulle varit då? Har tänkt på det så mkt när jag ser serier - många har svårt med skolan och gör ingenting där men på fritiden så lär de sig allt om varulvar, vampyrer, spöken, magi osv osv!!! 14 jul, 2015 17:17 |
|
Borttagen
|
Åh, jag mindes plötsligt när, för två år sedan (tror jag) jag var på Gröna Lund med mina kusiner. Det var kväll, så jag hade på mig min I ♥ mugglis-tröja pga att det hade blivit kallt, och när vi hade åkt mattan i Lustiga Huset frågade killen som typ tog emot mattorna (eller whatever) : "Vem är mugglis? Är det din pojkvän, eller?"
Ååh ♥33 Skrattade så mycket. 14 jul, 2015 17:23 |
|
L'Amour et Psyché
Elev |
Efter att ha spenderat en del tid med ett gäng äldre damer så har jag insett en grej. Åldern är inte en ursäkt till att jag inte längre skrattar och fnissar non stop med mina bästa vänner som jag gjorde i typ högstadiet..
14 jul, 2015 17:53 |
|
Corazon
Elev |
Nu under kvällen så har jag suttit och läst igenom tråden om feminism och tråden om hbtqa+ och jag måste bara säga, jag är så jäkla stolt över att få vara en del av detta forum där så många är så otroligt accepterande! Vilket annat Harry Potter-community har den egenskapen?
14 jul, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Jag är klädd i lila jeans och lila Joker-t-shirt, dricker te med honung (!!) ur min Batman-mugg och hoppas att Strepsils och teet hjälper mot den antagligen oundvikliga förkylningen... ;__;
Det är extremt när jag dricker te med andra ord. 14 jul, 2015 18:57 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissWentz: Skrivet av Borttagen: Låter awesome! Är det någon som skulle vilja göra någon sorts "100 nördiga saker innan jul" med mig? -.^ Tänkte skapa en tråd men känns onödigt om folk inte är med :c Var du med på nördiga-saker-innan-midsommar? ^^ Nej, det var jag faktiskt inte. Det låter rätt så intressant dock. ![]()
14 jul, 2015 19:08 |
|
Corazon
Elev |
14 jul, 2015 19:16 |
|
Borttagen
|
Funderar på att åka till ena brorsan imorgon (med min andra bror) men han åker på morgonen och jag måste ta ut min medicin på dagen...
Men då skulle jag kunna träffa pojkvännen om jag åkte dit, vi har inte setts på ett tag nu... suck. 14 jul, 2015 19:48 |
|
Kintsugi
Prefekt |
JAG HAR KÖPT ENKELBILJETT TILL JAPAN FÖR STUDIERNA SOM BÖRJAR I OKTOBER. Lyckan! Jisses, finally! Äntligen händer det grejer
Ansökan om studiemedel är inskickad och samma så ansökan om boende. Nu är nästa anhalt i september, med visum, betalning och stockholmvistelse till ambassaden. WOOHOOOO!! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 jul, 2015 19:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen