@ Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Jag sammlar på alla sorters kort... någon som har något som ligger och skräpar, men kan tänka sig sälja rätt så biligt?? (Har många av typ Bengt,L Malfoy o vettlösa verdelin,kirke o dem så kanske inte de Säljer alla jag har fler än 2 av, pris står i min profi
28 mar, 2017 22:21 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av miss Elsa: Jag sammlar på alla sorters kort... någon som har något som ligger och skräpar, men kan tänka sig sälja rätt så biligt?? (Har många av typ Bengt,L Malfoy o vettlösa verdelin,kirke o dem så kanske inte de Säljer alla jag har fler än 2 av, pris står i min profi Tack,är det många som köper av dig? Du hade ändast 2 av varje så det blir inget köp Jag har två annonser med Harry Potter ute ena med ändast Harry "Harry Potter!!" 199 g... Och "Potter familjen(Harry Potter, James och Lily Potter)" Om någon är intresserad ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 28 mar, 2017 22:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av miss Elsa: Jag sammlar på alla sorters kort... någon som har något som ligger och skräpar, men kan tänka sig sälja rätt så biligt?? (Har många av typ Bengt,L Malfoy o vettlösa verdelin,kirke o dem så kanske inte de Jag kan sälja alla mina kort som jag har två av 29 mar, 2017 07:18 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Emmi: miss Elsa, korten du hade ute var nog inte i min prisklass men skriv gärna om du har något ute igen! Jag vet, haha det blev kanske lite dyrt men har fått kort för 400 g sålda så jag håller tummarna!! ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 mar, 2017 07:58 |
|
Andersen
Elev |
Hej, kan någon rekommendera mig var kan jag köpa en bok Harry Potter och dödsrelikerna? Har inte läst den och vill göra det snarast. Jag kollade på Bokus och den kostar mycket typ 220 kr, kanske någon som vet var kan jag köpa den med en bra rabatt? Jag pluggar just nu och försöker att spara pengar. Jag hittade den här webbsida http://promocodius.com/se/butiker/bokus-rabattkod de säger att jag kan få en rabatt om jag köper hos Bokus, är det sant? Har någon köpt hos dem? Tack!
29 mar, 2017 12:21 |
|
miss Elsa
Elev |
Är det någon som har massa biligt drakgodis??
¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 mar, 2017 14:52 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Är det någon som har massa biligt drakgodis?? Hur billigt är billigt? Varför stava rätt när man kan stava fel? 29 mar, 2017 15:14 |
|
PotterHead4evr
Elev |
Skrivet av miss Elsa: Skrivet av PotterHead4evr: Skrivet av miss Elsa: Jag sammlar på alla sorters kort... någon som har något som ligger och skräpar, men kan tänka sig sälja rätt så biligt?? (Har många av typ Bengt,L Malfoy o vettlösa verdelin,kirke o dem så kanske inte de Säljer alla jag har fler än 2 av, pris står i min profi Tack,är det många som köper av dig? Du hade ändast 2 av varje så det blir inget köp Jag har två annonser med Harry Potter ute ena med ändast Harry "Harry Potter!!" 199 g... Och "Potter familjen(Harry Potter, James och Lily Potter)" Om någon är intresserad Emmi köpte nyss alla jag sålde
29 mar, 2017 15:27 |
|
miss Elsa
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av miss Elsa: Är det någon som har massa biligt drakgodis?? Hur billigt är billigt? kanske 10 st för 2-3 g???? ¿ɐsɐ̤l np ǝpun⋊ uåɹɟıɯǝɥ ɐʇʇʎlɟ ɥɔo ʇunɹ ɐsǝɹ åɟ ʇʇɐ åd ɹɐʇuɐ̤ʌ ɥɔo uosʞɔɐɾ ʎɔɹǝd ɹɐllıɓ ɯos ɹopuıɟɟʎɹɓ uǝ 29 mar, 2017 17:02 |
|
Borttagen
|
Söker en Weasleytröja med bokstaven P, helst röd eller gul♥
30 mar, 2017 12:27 |
Forum > Mugglarportalen > Köp & Sälj - tråden för marknadsaffärer!
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen