@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
NU FUNKAR SWEFILMER!!! (tror jag iaf! Kommer iaf in på sidan osv, inte prövat kolla på något än)
Äntligen 13 jul, 2015 21:40 |
|
Borttagen
|
Just nu vill jag ha världens största godispåse och bara kränga tills huvudet sprängs.
Blö. 13 jul, 2015 21:45 |
|
Borttagen
|
Fyfan. var och köpte nya ridskor idag för att mina är 5 år gamla och söndriga som fan. Och ser som vanligt en typ runt 12 årig bortskämd skit unge med en egen häst som ska ha allt den pekar på.
Nöj dig med det du har istället, damn, man får ju lust att läxa upp ungen totalt. Jag svär till gud, varenda jäkla gång jag kommer till en häst affär så är det alltid en sån här unge som springer runt och ska ha allt i hela affären -.-" Tröttnar på hästmänniskor ibland,fan!! grrrr! 13 jul, 2015 21:48 |
|
Obliviate_
Elev |
Förstår mig inte på folk som blir asförbannade o sluta vara vänner över skitsaker. Sure, jag har väll inte ett hav av vänner men är det nått jag blir sur på så förklarar jag det o snackar igenom det o löser det. Är det bara jag som funkar så, och värderar mina vänner?
Hela den här principen med att det är bättre att radera människor ur ditt liv om dom gör något som inte är helt hundra med hur du själv värderar saker är helt ologiska för mig. Men jag kanske är en avart... 13 jul, 2015 21:55 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag sova. Känner mig inte lika ung som jag en gång varit, då jag suttit uppe till fem, sex på morgonen... nu vaknar jag runt fem de flesta dagarna istället, haha.
Men ska vara ensam hemma imorgon i ett par timmar, då brorsan & company ska iväg till flygplatsen osv. 13 jul, 2015 22:01 |
|
Borttagen
|
Blir så sur när man säger att man bor i Gröndal och någon som bor i Djursholm säger: Åååh! Förort! Alla går runt och knivhugger varandra!
13 jul, 2015 22:03 |
|
Borttagen
|
Juuust det. Intresseklubben kan anteckna att jag och ugnar inte går ihop, vilket vid det laget är common knowledge, MEN numera är det till och med så att jag och ugnsplåtar inte går ihop heller. Brände mig på en sån jävel idag.
Och inte fingrarna heller utan vid armbågen -.-' 13 jul, 2015 22:04 |
|
Borttagen
|
Är det vanligast att man utläser typ 2015 "tjugohundrafemton" eller "tvåtusenfemton"? Hur gör du? Jag brukar köra på förstnämnda men jag tycker sistnämnda låter finare och fler verkar använda det så jag funderar på att switcha!
13 jul, 2015 22:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är det vanligast att man utläser typ 2015 "tjugohundrafemton" eller "tvåtusenfemton"? Hur gör du? Jag brukar köra på förstnämnda men jag tycker sistnämnda låter finare och fler verkar använda det så jag funderar på att switcha! "Tvåtusenfemton"! ^^ 13 jul, 2015 22:16 |
|
Obliviate_
Elev |
titta på insurgent
13 jul, 2015 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen