@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: inget viktigt loser men du kan skriva på Twitter grejen nu med bildsakmänniskan if you want toSkrivet av fakeliampayne: Nu är jag fan arg VAD SKREV DU Skrivet av Beben: orka skriva igeeeeeen och den håller på ladda nu typ 109229 mil bort Skrivet av fakeliampayne: Men ladda skiten eller skriv på din iPad dåeeeeeee När ens telefon dör på 18%, plus man håller på att skriva en sak till sin bae Beben ![]()
13 jul, 2015 01:14 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: ehm wait ska bara lära mig hur man gör och fixa med bilden först. :*Skrivet av Beben: inget viktigt loser men du kan skriva på Twitter grejen nu med bildsakmänniskan if you want to Skrivet av fakeliampayne: Nu är jag fan arg VAD SKREV DU Skrivet av Beben: orka skriva igeeeeeen och den håller på ladda nu typ 109229 mil bort Skrivet av fakeliampayne: Men ladda skiten eller skriv på din iPad dåeeeeeee När ens telefon dör på 18%, plus man håller på att skriva en sak till sin bae Beben 13 jul, 2015 01:17 |
|
Borttagen
|
Amsterdam nästa
13 jul, 2015 09:10 |
|
Borttagen
|
Hatar den känslan när någon är sådär vacker, och man vill bara krama om personen för de är så vackra. Samtidigt känner man hur average man själv är, och inte snygg alls, hah...
13 jul, 2015 11:32 |
|
lillamymin
Elev |
Man kramar om och säger att det löser sig! Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 13 jul, 2015 12:05 |
|
Borttagen
|
Jag har en väldigt speciell humor, som tur var så skrattar min familj åt mina skämt. Pjue
13 jul, 2015 13:32 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
13 jul, 2015 14:44 |
|
Borttagen
|
Hatar nervproblemet jag har med handen... kan inte ens skala potatis utan att det börjar göra satans ont -.-
Har dessutom ingen bra stödskena för min tumme, som håller på mest 13 jul, 2015 14:53 |
|
Borttagen
|
Har skrivit ett brev till mamma på två sidor om varför jag vill byta skola, hoppas hon säger ja!
13 jul, 2015 16:45 |
|
Borttagen
|
Har blivit stegrad över, sparkad på och fått mitt långfinger så uppskrapat att det börjar blöda av en häst.
I don't get paid enough for this! 13 jul, 2015 16:52 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen