@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Signe tha toast: Skrivet av Frivolt: Same, funka ej igår heller.. Är det bara för mig som swefilmer inte funkar? D: Nää! har inte funkat på flera dagar D: Bleeh!! 12 jul, 2015 20:56 |
|
Hinny
Elev |
12 jul, 2015 20:58 |
|
Rose Weasly
Elev |
HJÄLLP
VAD SÄGER MAN NÄR ENS KOMPIS FÖRÄLDRARR SKILT SIG?!?!?!? 12 jul, 2015 22:08 |
|
Hedwig96
Elev |
Yeey nu har jag fixat åt mej en lägenhet på Åland!
12 jul, 2015 22:19 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Skrivet av EmahS: Skrivet av Frivolt: Skulle kunna ha sovit hela dagen idag -.- Så trött!! Jag ska sova nu hehe. Men så är ju klockan kvart över elva på kvällen också Haha sov åt mig då? haha gissar på att du är nån annanstans och inte i sverige? men godnatt då, sov gott!! Ganska på andra sidan jorden hah. Är hos hobbitarna och hälsar på ett år i Nya Zeeland Oh sedärja Absolut Awesome vad gör du där annars då? Working Holiday Idag ska jag resa vidare till en farm och jobba där ett tag för boende och mat. Med paus nästa helg då jag ska till Wellington och se Karen Gillan!!!
12 jul, 2015 22:38 |
|
Borttagen
|
Trött på mitt jobb..
13 jul, 2015 00:21 |
|
fakeliampayne
Elev |
13 jul, 2015 01:07 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Men ladda skiten eller skriv på din iPad dåeeeeeeeNär ens telefon dör på 18%, plus man håller på att skriva en sak till sin bae Beben 13 jul, 2015 01:08 |
|
fakeliampayne
Elev |
Skrivet av Beben: orka skriva igeeeeeen och den håller på ladda nu typ 109229 mil bortSkrivet av fakeliampayne: Men ladda skiten eller skriv på din iPad dåeeeeeee När ens telefon dör på 18%, plus man håller på att skriva en sak till sin bae Beben ![]()
13 jul, 2015 01:09 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av fakeliampayne: Nu är jag fan arg VAD SKREV DUSkrivet av Beben: orka skriva igeeeeeen och den håller på ladda nu typ 109229 mil bort Skrivet av fakeliampayne: Men ladda skiten eller skriv på din iPad dåeeeeeee När ens telefon dör på 18%, plus man håller på att skriva en sak till sin bae Beben 13 jul, 2015 01:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen